Anul trecut, Lidl Digital (ramura combinată de comerț electronic a ambelor lanțuri) și-a văzut vânzările crescând de la 1,73 la 1,94 miliard de euro.
Cu toate acestea, au crescut și pierderile, de la 71 la 219 milioane. În plus, exercițiul financiar 2023/24 (încheiat în februarie) nu promite o îmbunătățire prea mare: conform Lebensmittel Zeitung, grupul se așteaptă la o creștere moderată a vânzărilor și la cifre de profit doar puțin mai bune, scrie RetailDetail.com.
Oamenii din interior spun că este nevoie de o abordare structurală și exact asta intenționează să facă Christian Härtnagel, CEO.
El vrea să conecteze mai bine online magazinele și să stimuleze creșterea paralelă.
În același timp, expansiunea digitală a Kaufland continuă: în această vară, lanțul de supermarketuri își va deschide piața pentru consumatorii austrieci și polonezi. Kaufland are deja destul de multe magazine fizice în Polonia, dar încă niciunul în Austria.