Lectură de un minut

15 Apr 2024 - Știri și Noutăți

Schwarz Group, proprietarul Lidl și Kaufland, investește 200 de milioane de euro în extinderea online a celor două lanțuri de magazine

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Schwarz Group, proprietarul german al Lidl și Kaufland, investește încă 200 de milioane de euro în afacerea sa online. Acești bani ar trebui să-i permită Kaufland să se extindă pe două noi piețe, în timp ce Lidl Digital trebuie să-și îmbunătățească activitatea pe mai multe canale.

Sursa foto: Shutterstock.com

Anul trecut, Lidl Digital (ramura combinată de comerț electronic a ambelor lanțuri) și-a văzut vânzările crescând de la 1,73 la 1,94 miliard de euro.

Cu toate acestea, au crescut și pierderile, de la 71 la 219 milioane. În plus, exercițiul financiar 2023/24 (încheiat în februarie) nu promite o îmbunătățire prea mare: conform Lebensmittel Zeitung, grupul se așteaptă la o creștere moderată a vânzărilor și la cifre de profit doar puțin mai bune, scrie RetailDetail.com.

Oamenii din interior spun că este nevoie de o abordare structurală și exact asta intenționează să facă Christian Härtnagel, CEO.

El vrea să conecteze mai bine online magazinele și să stimuleze creșterea paralelă.

În același timp, expansiunea digitală a Kaufland continuă: în această vară, lanțul de supermarketuri își va deschide piața pentru consumatorii austrieci și polonezi. Kaufland are deja destul de multe magazine fizice în Polonia, dar încă niciunul în Austria.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Schwarz Group, proprietarul Lidl și Kaufland, investește 200 de milioane de euro în extinderea online a celor două lanțuri de magazine