Tudor Mihailescu se va concentra astfel cu precădere asupra creșterii companiilor mai tinere din grupul eMAG: Tazz, Fashion Days, Freshful, Flip sau Atlas, dar și a companiilor care fac parte din portofoliul grupului de mai mulți ani, precum PC Garage.
Tudor s-a alăturat eMAG în 2019, într-o perioadă de expansiune și investiții materiale, din poziția de Group Chief Financial Officer. Anterior el a fost Chief Financial Officer pentru Procter & Gamble South East Europe, de unde s-a ocupat si de coordonarea zonei de Business. Între 2010 și 2013 el a lucrat la sediul Procter & Gamble din Geneva, Elveţia. Tudor este licenţiat în Finanţe-Bănci la Academia de Studii Economice Bucureşti.
Dragoș Ion are o experiență de aproape 20 de ani în industria bunurilor de larg consum, servicii financiare sau auto, atât în România cât și în alte țări (în Europa Centrală și de Est, Irlanda, Nigeria). Dragoș a coordonat de-a lungul carierei echipe multiculturale și proiecte complexe inclusiv în zona de change management, iar înainte de a se alătura Grupului eMAG a lucrat pentru Coca-Cola Hellenic Bottling Company timp de peste 12 ani.
Companie românească fondată în 2001, eMAG este un pionier al pieței de comerț online din România. De peste 20 de ani, compania investește constant în servicii digitale bazate pe tehnologii dezvoltate în România, care ajută clienții să economisească timp și bani, și a creat un ecosistem regional, exportând modelul local cu succes în Bulgaria și Ungaria. Clienții beneficiază de servicii cu valoare adăugată precum livrarea la easybox și livrarea rapidă prin tazz by eMAG, serviciul Genius pentru abonați, 30 de zile drept de retur, returnarea rapidă a banilor prin Instant Money Back, deschiderea coletului la livrare, call center 24/7, finanțare în rate prin eCredit sau servicii de eșalonare a plății precum Buy now, pay later sau Slice it, și aplicația de mobil.