Vlad s-a alăturat echipei PepsiCo în 2018 în calitate de Digital Marketing Manager, conducând accelerarea agendei de marketing digital în România pentru divizia de snacks, iar apoi coordonând expansiunea Doritos.
În ultimele 18 luni, Vlad a condus echipa Lay’s® Brand în România, jucând un rol esențial în stimularea creșterii nivelului de penetrare pentru cel mai mare segment sărat al companiei, inclusiv gama „Better For You” Lay’s® Oven Baked.
Înainte de a se alătura PepsiCo, Vlad a câștigat o experiență valoroasă în mai multe roluri de marketing, brand și digital din industria FMCG (Nestle, Ursus, Unilever) și din automotive (Toyota). În noul său rol, Vlad va conduce echipa de East Balkans Marketing Snacks pentru a continua să crească profitabil unele dintre cele mai iubite mărci de snacks din România.
Produsele PepsiCo sunt savurate de consumatori din peste 200 de țări și teritorii din întreaga lume, de un miliard de ori pe zi. PepsiCo a generat o cifră de afaceri de peste 86 de miliarde dolari în 2022, adusă de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream. Portofoliul PepsiCo este alcătuit dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi savuroase, incluzând numeroase branduri iconice ce generează fiecare, anual, peste un miliard de dolari în vânzări de retail.