Lectură de 2 minute

30 Jan 2023 - Știri și Noutăți

Schimbarea pardoselilor, un trend în 2022: WeMat, creștere cu 13,5% față de 2021

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

WeMat, companie în segmentul pardoselilor comerciale pe piața imobiliară, anunță venituri de 17 milioane de euro pentru 2022, înregistrând o creștere de 13,5% față de 2021.

Sursa foto: WeMat

În 2022, pe lângă procesul de rebranding (compania a purtat anterior denumirea de Decor Floor), activitatea WeMat s-a concentrat pe diversificarea portofoliului de produse și servicii oferite, înregistrând o creștere semnificativă a volumelor ”year-to-year” pe zona serviciilor de antreprenor de specialitate.

În ciuda numeroaselor provocări, am livrat peste 70.000 mp sistem de pardoseală tehnică în cele mai importante proiecte de birouri din București, peste 30.000 mp pardoseli din lemn și peste 30.000 mp finisaj ceramic pentru un proiect high-end rezidențial din București, precum și peste 25.000 mp pardoseală tehnică pentru o dezvoltare din Timișoara.

Octavian Moroianu, Fondator & CEO WeMat

În 2023 WeMat menține previziunile de creștere, atât pe principala piață – România, cât și pentru piețele sale secundare, Ungaria și Bulgaria. Compania remarcă trei tendințe principale pentru 2023:

  • Clădirile “verzi” și eficiente sunt în centrul atenției, devenind mult mai mult decât un simplu criteriu de bifat pentru beneficiari. În 2023, proiectele vor fi abordate din punct de vedere al dezvoltării durabile, ce are la bază implementarea unor tehnologii și practici ce permit accesibilitatea pe termen lung, cu un impact minim asupra mediului. Reglementarea standardului nZEB cât și competiția din zona proiectelor noi dezvoltate va aduce cu siguranță o creștere pe segmentul sistemelor de fațade ventilate.
  • Crește interesul clienților pentru soluțiile acustice inovative din punct de vedere al design-ului din spațiile de birouri.
  • Dinamica economică generează un interes tot mai mare în sectoarele de automatizare a proceselor de programare și gestiune a fluxurilor de marfă. Ne îndreptăm spre o noua revoluție industrială, în care automatizarea și digitalizarea business-urilor se vor afla în prim-plan.

Compania, care a funcționat sub denumirea Decor Floor, oferă soluții de amenajare și construcții pentru dezvoltatori imobiliari din segmentele office, rezidențial, retail, hotelier sau industrial precum și investitorilor în active medicale sau educaționale. Cu un istoric de 18 ani, WeMat lucrează pentru companii precum AFI Europe, Atenor, Auchan, Banca Transilvania, Forte Partners, Globalworth, Hervis, Portland Trust, Raiffeisen Bank, Skanska sau Țiriac Holdings.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Schimbarea pardoselilor, un trend în 2022: WeMat, creștere cu 13,5% față de 2021