Lectură de 3 minute

15 Apr 2022 - Știri și Noutăți

Sarantis România colectează deșeurile din zonele verzi frecventate de bucureșteni

Advertorial

Abonează-te pe  

Sarantis România demarează o serie de acțiuni de resposabilitate socială, prin colectarea deșeurilor din zone frecventate de locuitorii capitalei în timpul liber.

Îmbinând utilul cu plăcutul, angajații companiei și-au unit forțele și, sub îndrumarea Let’s Do It Romania, au participat la primul eveniment de colectare deșeuri din nordul Bucureștiului și zonele limitrofe.

Previziuni sumbre pentru cantitățile de deșeuri generate de populație

Agenția Europeană de Mediu comunică stransa legatură între cantitatea de deşeuri generate și obiceiurile de consum şi de producţie ale populației. Numărul foarte mare de produse care intră pe piaţă reprezintă o altă provocare, iar schimbările demografice, precum creşterea numărului de gospodării alcătuite dintr-o singură persoană, afectează de asemenea, cantitatea de deşeuri generate de populație.

Creșterea este semnificativă de la an la an, volumul previzionat fiind unul uriaș, la fel și amenințarea pentru mediul înconjurător. Problema plasticului și a deșeurilor ce nu pot fi reciclate, a pădurilor și a apelor contaminate cu plastic, afecteaza oamenii și animalele deopotrivă, fiind un subiect din ce în ce mai discutat.

Un prim pas spre schimbare, prin educație și responsabilitate socială

Companiile au o mare putere de influlență asupra comportamentelor consumatorilor, cu efect activ în conștientizarea cauzelor și a responsabilizării. Prin campaniile de comunicare, prin simple mesaje pe care acestea le transmit către publicul larg și prin acțiuni concrete pentru cauze reale, așa se pot face schimbări spre mai bine.

În cadrul evenimentului Sarantis Go ce a avut loc vineri, 8 aprilie, peste 100 de saci menajeri cu deșeuri au fost colectați. Fiind conștienți de importanța îngrijirii mediului înconjurător, 30 de voluntari, angajati ai Sarantis Romania, sub îndumarea Let’s Do It Romania, au dat exemplu de responsabilitate socială, contribuind cu toții astfel, la o viitoare calitate sporită a vieții. Prin acest gen de acțiuni, compania susține valori precum: mai multă reciclare, mai puţine depozite de deşeuri, o natură curată, un aer mai bun de respirat.

Integrarea brandurilor cu produse ecologice în portofoliul companiilor

FINO, brand din portofoliul Sarantis România, este lider în piața locală pe categoriile de gestionare a deșeurilor menajere, soluții pentru protejarea și depozitarea alimentelor și curățenie a gospodăriei.

Alăturându-se deja trendului global al reciclării, cu produse precum sacii menajeri FINO din gama Tytan Flex, confecționați 100% din plastic reciclat și gama FINO Green Life cu produse din materiale biodegradabile, FINO contribuie activ la susținerea obiceiurilor sustenabile la nivel global.

Citeste si:
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un bun vânzător. Dacă nu există cumpărător, nu există nici Laura Olaru
Laura Olaru, antreprenoarea care a pariat totul pe genți: Trebuie să fii un bun vânzător. Dacă nu există cumpărător, nu există nici Laura Olaru

SARANTIS ROMÂNIA a fost înființată în 1996. Activitățile companiei includ distribuția de produse proprii, Produse de Îngrijire Personală și Produse de Uz Casnic, precum și branduri ale unor companii internaționale din industria bunurilor de larg consum, prin parteneriate strategice. Parte a Grupului Sarantis, compania împărtășește aceeași filozofie în modul în care își desfășoară activitatea. Scopul companiei Sarantis România este acela de a își îndeplini misiunea, adoptând în același timp practici responsabile social și metode de producție ecologice.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Sarantis România colectează deșeurile din zonele verzi frecventate de bucureșteni