”Am lansat magazinul nostru online în plină periodă de lockdown și am reușit să ne atingem obiectivele setate. Am rămas astfel conectați cu clienții noștri și le-am oferit toate informațiile necesare despre produsele și serviciile noastre, metodă prin care am ușurat considerabil procesul de achiziție. Pentru perioada următoare ne propunem creșterea portofoliului și vom continua diversificarea și îmbunătățirea gamei de produse, inclusiv prin introducerea de noi finisaje, accesorizări și sisteme inovative”, a declarat Ionela Bercu, director executiv Rovere Mobili.
Gamele de produse cu cele mai bune rezultate de vânzări au fost canapelele, urmate de paturi, scaune, mese și fotolii. Achiziția acestor produse prin intermediul magazinului online al Rovere Mobili a fost facilitată de posibilitatea de customizare, clienții putând să își aleagă dimensiunea, diverse finisaje și accesorii.
Împlinirea unui an de funcționare a magazinului online Rovere Mobili va fi marcată în perioada următoare printr-o campanie aniversară prin care cumpărătorii vor beneficia de oferte speciale exclusive prin magazinul online.
Rovere Mobili este o companie de amenajări interioare, care și-a început activitatea în 2002. Compania are 10 magazine în Brașov, București, Cluj – Napoca, Constanța, Craiova, Iași, Pitești, Sibiu, Târgu – Mureș și Timișoara. Compania administrează și două showroomuri Veneta Cucine, producăor italian de seturi de bucătării premium din Italia, în București și Timișoara.