Lectură de 2 minute

10 Jun 2021 - Știri și Noutăți

Tipografia Rottaprint: Producătorii din FMCG vor să recupereze blocajele din timpul pandemiei și cresc cererea pentru etichete și ambalaje

Roxana Vasile

Abonează-te pe  

Producătorii din industria bunurilor de larg consum cresc cererea pentru etichete și ambalaje ca urmare a blocajelor din timpul pandemiei. Cei mai mulți dintre cumpărătorii din FMCG vor reinvesti în produse noi în 2021 și în diversificarea gamelor de produse, potrivit tipografiei Rottaprint.

 

Compania precizează că industria alimentară se va menține și în 2021 pe un trend ascendent și va fi influențată de diversificarea gamelor de produse. Astfel, este influențată și cererea de noi etichete pentru noile produse. În primele cinci luni ale anului, tipografia a invesit 730.00 de euro pentru îmbunătățirea calității etichetelor autoadevize și pentru creșterea productivității.

Cerere crescută de etichete și ambalaje

Însă, industria chimică va înregistra o stagnare, dar cu menținerea constantă a volumelor de producție după o creștere considerabilă în 2020 pe fondul pandemiei și a creșterii capacității de producție a companiilor, potrivit Rottaprint.

„Pentru anul în curs, ne așteptăm să înregistrăm tot mai multe solicitări de etichete neimprimate datorită creșterii substanțiale a produselor expediate online, sector aflat în plină expansiune. Totodată, dacă evoluția pandemiei va da semne clare de încetinire, atunci ar trebui ca industriile care au avut de suferit din cauza restricțiilor impuse în această perioadă, să înceapă să-și revină ușor la activitate, în special cele legate de HoReCa, fapt pentru care cererea pentru etichete în zona de băuturi alcoolice, sucuri sau apă va crește”, a declarat Cristi Nechita-Rotta, director general Rottaprint.

Etichete din hârtie reciclabilă

Compania estimează că cererea pentru materiale bazate pe surse ecologice sau cu o compoziție mare de material reciclat va fi menținută și în 2021, în special în cazul clienților din Germania, unde compania activează. De exemplu, pentru etichetele din hârtie, cele mai multe solicitări se îndreaptă spre materiale care au în compoziție și componente vegetale.

La etichetele bazate pe materiale plastice cum sunt PE (Polietilenă), PP (Polipropilenă) sau PET sunt cereri pentru a fi realizate la grosimi tot mai mici sau cu un grad mare de material reciclabil în compoziție.

Rottaprint este o tipografie flexografică producătoare de etichete autoadezive și ambalaje flexibile din România. În 2020, Rottaprint a livrat produse în 10 țări din Europa și Asia.

Citeste si:
Britanicii de la DS Smith, care dețin două fabrici în România, preluați de o firmă americană pentru 6,79 miliarde de dolari în acțiuni
Britanicii de la DS Smith, care dețin două fabrici în România, preluați de o firmă americană pentru 6,79 miliarde de dolari în acțiuni
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Tipografia Rottaprint: Producătorii din FMCG vor să recupereze blocajele din timpul pandemiei și cresc cererea pentru etichete și ambalaje