Lectură de 3 minute

09 Dec 2022 - Știri și Noutăți

Românii preferă cadourile de Crăciun din online: retailerii au înregistrat o creștere de 30% a comenzilor la nivel global, în noiembrie

Cristina Marin

Abonează-te pe  

VTEX (NYSE: VTEX), platforma enterprise de comerț digital cu ajutorul căreia brandurile și retailerii își gestionează operațiunile de comerț la nivel global, anunță rezultate performante pentru noiembrie, prima lună din sezonul de cumpărături de sărbători. Valoarea totală brută a mărfurilor vândute (GMV) a ajuns în această perioadă la 1,75 miliarde USD, reprezentând o creștere de 33% în USD față de noiembrie 2021 și 27% FXN. 

Sursa foto: VTEX

Odată cu deschiderea sezonului de cumpărături de sărbători, clienții VTEX au înregistrat în noiembrie o creștere de 30% a comenzilor față de anul trecut, confirmând tendința cumpărătorilor care preferă canalul online pentru achiziționarea produselor de la brandurile și, mai ales, de la magazinele lor preferate, în perioadele cu reduceri substanțiale.

În noiembrie, VTEX a asistat la o creștere semnificativă a GMV în domenii precum electronice (+47% YoY), produse alimentare (+45% YoY), dar și îmbrăcăminte și accesorii (+40% YoY) în cele peste 38 de țări în care operează în prezent. Acesta este rezultatul creșterii penetrării comerțului digital, precum și al influenței Cupei Mondiale FIFA — care a dus la o creștere și mai mare în categorii precum sport și fitness (+55% YoY) și alimente și băuturi (+45% YoY).

VTEX a demonstrat rezistența modelului său de afaceri, depășind rezultatele pieței, în ciuda unui mediu macroeconomic dificil, care a dus la o performanță de Black Friday sub rezultatele altor ani, dar peste media pieței.

Retailerii și brandurile au trecut prin multe provocări în ultimii doi ani. Costurile de achiziție ale clienților au crescut foarte mult, provocările lanțurilor de aprovizionare au generat haos în managementul stocurilor, iar acum inflația taie și din marjele de profit ale comercianților.

Mariano Gomide de Faria, fondator și co-CEO al VTEX

Prin implementarea modelelor B2C, B2B și Marketplace pe o singură platformă, clienții noștri pot gestiona inventarul în sistem omnichannel și folosi multiple puncte de fulfillment, în timp ce testează noi modalități de atragere și retenție a clienților.

Cristi Movilă, Eastern Europe General Manager & EMEA SVP în cadrul VTEX

Citeste si:
Answear.ro vrea mai multe branduri premium în portfoliu: produsele preferate de români din magazinul online
Answear.ro vrea mai multe branduri premium în portfoliu: produsele preferate de români din magazinul online

Rezultatele VTEX în noiembrie 2022

  • Vânzările din noiembrie au atins cel mai înalt vârf în data de 25, când a fost evenimentul de Black Friday internațional, la ora 20:27 ET clienții VTEX înregistrând 2,5 mii de comenzi pe minut.
  • VTEX a gestionat 1,5 milioane de comenzi la nivel global ale brandurilor și retailerilor preferați în timpul Black Friday 2022, reprezentând o creștere de 9% de la an la an.
  • Numărul total de comenzi în rândul clienților VTEX a crescut cu 30% de la an la an în noiembrie 2022, față de 25% în aceeași lună a anului trecut.
  • Primele cinci țări cu cea mai mare creștere de la an la an a volumului absolut de vânzări au fost Brazilia, Mexic, Argentina, Chile și Statele Unite.

VTEX (NYSE:VTEX) este platforma enterprise de comerț digital cu ajutorul căreia brandurile și retailerii își gestionează toate operațiunile de comerț. VTEX accelerează creșterea afacerilor clienților săi cu o soluție completă de Comerț, Marketplace și OMS. VTEX se bucură de încrederea a peste 2400 de clienți, printre care AbInbev, Carrefour, Colgate, Motorola și Whirlpool, având peste 3200 de magazine online active în 38 de țări (date pentru anul fiscal care s-a încheiat la 31 decembrie 2021).

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Românii preferă cadourile de Crăciun din online: retailerii au înregistrat o creștere de 30% a comenzilor la nivel global, în noiembrie