Lectură de 3 minute

22 Sep 2022 - Știri și Noutăți

Românii, partizani ai amenajărilor: vânzările Brico Dépôt au crescut cu peste 8%, în primul semestru

Cristina Marin

Abonează-te pe  

Grupul Kingfisher anunță rezultatele financiare obținute în primul semestru al anului fiscal (perioada februarie - iulie 2022), raportând o creștere vânzărilor de aproape 17% în comparație cu nivelurile pre-pandemie. În România, vânzările Brico Dépôt în primul semestru au crescut cu 8,9% în termeni comparabili față de aceeași perioadă din 2021 și cu peste 43% pe o bază comparabilă de 3 ani, consolidând astfel evoluția pozitivă a companiei din ultimii ani. De asemenea, la nivel local, vânzările înregistrate în prima parte a anului sunt superioare creșterii de piață estimate de companie pentru anul 2022, ajungând la 145 de milioane £.

Sursa foto: Brico Depot

  • Grupul Kingfisher a înregistrat o creștere semnificativă a vânzărilor în comparație cu nivelurile pre-pandemie, susținută de creșterea cotei de piață.
  • Performanță solidă în ceea ce privește vânzările, atât pe segmentul DIY – Do It Yourself, cât și pe cel de DIFM − Do It For Me /comerț.
  • Avans semnificativ în raport cu prioritățile strategice setate și investițiile pentru creștere, în următoarele domenii − digital, comercial, dezvoltarea brand-ului Screwfix și extinderea pe piața în Polonia.
  • Vânzări în scădere cu aproximativ 4% comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, respectiv în creștere cu 16.6% pe o bază comparabilă de 3 ani.
  • Performanță anuală notabilă pentru Polonia, Iberia și România și creștere puternică în Franța;
  • Vânzările online au crescut cu 156% în ultimii 3 ani; Comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut acestea au scăzut cu 19%.
  • Profitul din retail a scăzut cu 27.1% (la o monedă constantă a cursului), ajungând la 555 milioane £, comparativ cu aceeași perioadă a anului trecut, când s-au înregistrat rezultate foarte bune în Marea Britanie și Irlanda.

În continuare, o mare parte din eforturile noastre se vor concentra pe proiectele pentru dezvoltarea unor servicii conexe, dedicate, fie că vorbim despre consultanță, livrare la domiciliu, montaj sau finanțare în rate fără dobandă.

Adela Smeu, CEO, Brico Dépôt România

B&Q a lansat cu succes primul marketplace de îmbunătățire a locuinței, iar acum ne pregătim pentru lansări pe piețele din Franța, Polonia și Iberia. De asemenea, continuăm să investim pe segmentul de trade, prin extinderea Screwfix în Marea Britanie și Irlanda, precum și prin dezvoltarea continuă a ofertei noastre pentru consumatorii profesionali, bazându-ne pe succesul TradePoint. În viitorul apropiat urmează să deschidem și primele magazine Screwfix în Franța. Totodată, dezvoltăm noi produse și servicii inovatoare pentru locuințe mai sustenabile și mai eficiente din punct de vedere energetic, care să aducă beneficii clienților noștri și mediului înconjurător.

Thierry Garnier, Chief Executive Officer în cadrul Kingfisher

Kingfisher plc este o companie internațională în domeniul îmbunătățirii locuinței, ce deține aproximativ 1.490 de magazine în 8 țări din Europa. Principalele branduri sub care operează Kingfisher sunt B&Q, Castorama, Brico Depôt, Screwfix, Tradepoint si Koçtaş, susținute de o echipă de 80.000 de colegi. Oferim produse și servicii pentru îmbunătățirea locuinței consumatorilor finali și profesioniștilor care fac cumpărături în magazinele noastre și prin canalele noastre de vânzare online.

Brico Depôt România, parte din grupul Kingfisher, a intrat pe piața din România în 2013, după achiziția lanțului de magazine Bricostore. În urma achiziției Praktiker din 2017, Brico Depôt devine al doilea jucător de pe piața DIY din România, cu 35 de magazine și peste 2600 de angajați.

Citeste si:
Magazinele nu vor fi închise în weekenduri. Marcel Ciolacu: Nu mai suntem în pandemie
Magazinele nu vor fi închise în weekenduri. Marcel Ciolacu: Nu mai suntem în pandemie
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Românii, partizani ai amenajărilor: vânzările Brico Dépôt au crescut cu peste 8%, în primul semestru