Romanii investesc tot mai mult in Ziua Indragostitilor: cheltuielile au crescut cu 50% in 2018

Publicat pe 13 Februarie 2019 in Stiri si noutati

Statistica anuala oferita de studiul „Mastercard Love Index” subliniaza o crestere a achizitiilor de ultim moment in ziua de 14 februarie, cu un avans al cumparaturilor online.

Tot mai multi oameni prefera sa achizitioneze cadouri romantice in ultima clipa!

Studiul „Mastercard Love Index”, creat prin analizarea tranzactiilor cu cardurile de credit, debit si prepaid pe o perioada de patru zile, in trei ani consecutivi (11-14 februarie, intre 2016 si 2018), a dezvaluit ca in timp ce cheltuielile din aceasta perioada au crescut cu 3% incepand cu 2016 pe plan global, cumparaturile de ultim moment, realizate chiar de Ziua Indragostitilor, insumeaza o mare parte a achizitiilor (30%) in 2018.
In Romania, cheltuielile pentru cadouri de Ziua Indragostitilor au crescut cu 50% in 2018 fata de 2016, numarul total al tranzactiilor fiind cu 123% mai mare, arata studiul:
  • studiul releva si o crestere cu 185% a numarului de tranzactii de comert electronic realizate in perioada analizata din 2018, fata de 2016.
  • in 2018 achizitiile facute de romani in avans, dedicate Zilei Indragostitilor, sunt realizate, in proportie de 31%, pe data de 11 februarie, dupa ce si in 2017 s-a inregistrat o valoare similara, de 33% (iar in total au fost 81.291 de tranzactii pe 11 februarie, cumulat pe ultimii 3 ani).
  • numarul de tranzactii efectuate de romani in restaurante a crescut cu 148% in ultimii trei ani, iar suma cheltuita in restaurante a crescut cu 54% intre 2016 si 2018.
  • numarul tranzactiilor hoteliere a crescut cu 21% in 2018 fata de 2016, iar volumul cheltuielilor hoteliere s-a majorat cu 10%, in preajma Zilei Indragostitilor.
  • numarul tranzactiilor contactless a crescut in Romania de peste 17 ori (cu 1742%), in perioada analizata din 2018, fata de perioada similara din 2016.
  • In perioada analizata, romanii au cheltuit pe flori dublu in 2018 fata de 2016, (+216%), iar numarul tranzactiilor din acest segment a fost cu 165% mai mare.
  • bijuteriile s-au bucurat de o crestere a cheltuielilor cu 49%.
Intr-o epoca in care platile contactless si cumparaturile electronice cu livrare in aceeasi zi reprezinta ceva normal, acum este mai usor ca oricand sa ii impresionam pe cei dragi cu surprize de Ziua Indragostitilor. Datele noastre arata ca, pe plan global, consumatorii se bucura de experiente spontane, pe care le impartasesc cu cineva special, in plus fata de cadouri materiale, chiar si atunci cand fac achizitii romantice pe ultima suta de metri. Studiul ‘Mastercard Love Index’ - acum la a patra editie - evidentiaza tendintele globale si regionale cheie pentru a descoperi preferintele consumatorilor si, speram, le ofera comerciantilor o perspectiva valoroasa asupra obiceiurilor de cumparare ale consumatorilor in perioada de varf din preajma celei mai romantice zile a anului”, a declarat Cosmin Vladimirescu, Country Manager, Mastercard Romania.

Mai multe despre

Cumparaturi, Bijuterii, Ziua indragostilor, Mastercard

Recomanda

Comentarii: Romanii investesc tot mai mult in Ziua Indragostitilor: cheltuielile au crescut cu 50% in 2018

Cataloage si oferte