Lectură de 3 minute

27 Mai 2024 - Știri și Noutăți

Românii, din ce în ce mai interesați de grădinărit: ce cumpără cel mai des din Hornbach

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Industria grădinăritului din România aduce anual noi tendinÈ›e sezoniere, astfel că HORNBACH, unul dintre principalii retaileri locali de materiale de construcÈ›ii È™i grădinărit, arată că aproximativ 35% din vânzările sale totale la categoria dedicată sunt înregistrate primăvara. De asemenea, compania remarcă un val recurent, raportat la aceeaÈ™i perioadă (martie-mai) comparativ cu anul trecut, în special în ceea ce priveÈ™te departamentul grădină.
 

Sursa foto: Hornbach Romania

Departamentul de plante este punctul de atracÈ›ie în magazinele noastre, mai ales primăvara, unde acoperim o gamă de aproximativ 6.000 de articole. Inevitabil, clienÈ›ii care achiziÈ›ionează plante se orientează, ulterior, către întregul proiect: de la substrat, îngrășământ, unelte È™i ghivece, până la decoraÈ›iuni pentru grădină È™i mobilier special.

Radu Oniga, Director General HORNBACH România

Astfel, HORNBACH reuneÈ™te trei direcÈ›ii noi în adaptarea grădinii la ideile pasionaÈ›ilor de grădinărit, anume: Grădina de legume, Grădina de relaxare È™i Grădina de familie. Conform cifrelor raportate la anul 2023, grupa de decoraÈ›iuni pentru grădină, ghivece È™i articole sezoniere a dominat sortimentul, oferind o varietate de peste 6.500 de produse, în timp ce gama plantelor a inclus 6.000 de produse.

De asemenea, compania se concentrează pe diversitatea sortimentului său È™i pune un accent deosebit pe segmentul DIY, respectiv pe gama sa extinsă de produse pentru animalele de companie È™i acvaristică. Astfel, în prezent, HORNBACH este un magazin de bricolaj cu zonă vastă pentru animale de companie È™i acvaristică, cu un petshop care cuprinde aproximativ 4.200 de produse.

HORNBACH încurajează grădinăritul sustenabil È™i producătorii regionali

Compania se concentrează pe promovarea practicilor eco-friendly în amenajarea grădinii, fiind singura certificată, în acest moment, în furnizarea unei game de produse bio, pe un segment tot mai important: seminÈ›e È™i răsaduri.

În plus, HORNBACH a introdus recent noi proiecte destinate amenajării grădinii, precum „AcoperiÈ™ul Verde” – o grădină suspendată, 100% ecologică È™i organică, proiectul „Flo & Floralie” – care cuprinde o serie de produse adecvate copiilor cu vârste cuprinse între 3 È™i 14 ani, „Colectarea apei de ploaie” – proiect ecologic gândit pentru a economisi resurse valoroase din natură ÅŸi resurse financiare, alături de proiectul „Grădina Urbană”, un concept multidimensional pentru care grădinăritul nu se limitează la un anumit spaÈ›iu.

Grupul HORNBACH este un concern DIY independent, condus de o familie, sub egida HORNBACH Holding AG & Co. KGaA, care este listat la Bursa de Valori din Frankfurt, a generat vânzări nete de 6,3 miliarde de euro în anul financiar 2022/23 (data bilanÈ›ului: 28 februarie 2023). Compania de retail operează în prezent 169 de magazine de bricolaj È™i centre de grădinărit, două magazine specializate È™i magazine online în nouă țări europene. Cu realizări de pionierat, cum ar fi primul magazin de bricolaj È™i centru de grădinărit combinat (1968), primul megastore (1980) È™i primul magazin de bricolaj cu Drive In (2003), HORNBACH îÈ™i demonstrează în mod constant puterea de inovare. De zeci de ani, HORNBACH este considerată un angajator de top: peste 25.000 de angajaÈ›i sunt acum implicaÈ›i în succesul companiei. În prezent, HORNBACH România deÈ›ine 9 magazine fizice, în BucureÈ™ti Berceni, BucureÈ™ti Militari, BucureÈ™ti BaloteÈ™ti, BraÈ™ov, TimiÈ™oara, Sibiu, Oradea, Cluj-Napoca È™i ConstanÈ›a, È™i magazinul online.

Citeste si:
 Leroy Merlin redeschide magazinul său din Craiova, în iunie
 Leroy Merlin redeschide magazinul său din Craiova, în iunie

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri È™i Noutăți /  Românii, din ce în ce mai interesaÈ›i de grădinărit: ce cumpără cel mai des din Hornbach