Lectură de 3 minute

11 Apr 2024 - Știri și Noutăți

Românii cumpără mai multe flori de Paște și de Florii: creștere de 15% a vânzărilor pe Floria.ro

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Floria.ro estimează o creștere de 15% a vânzărilor de flori și aranjamente de Florii și Paște. Cele două momente sunt ocaziile în care se oferă cele mai multe flori în trimestrul al doilea din an, urmate de Sf. Constantin și Elena (21 mai) și finalul școlii, în jurul datei de 15 iunie. În primul trimestru al anului vânzările florăriei online au depășit 900.000 euro, cu o creștere de 5% față de 2023.  

Sursa foto: Floria.ro

Pentru Florii și Paște mizăm pe o creștere de 15%, alimentată de comenzile corporate, dar și de românii din străinătate, care trimit flori către familie și prietenii din România. Potrivit statisticilor, în România sunt aproximativ 1,8 milioane de români care vor sărbători onomastica de flori. Dintre aceștia, aproximativ două treimi sunt femei, deci peste un milion de românce sărbătoresc ziua numelui de Florii. Ne-am propus să creștem oferind pe de-o parte o colecție cu peste 1000 de buchete de flori de sezon, dar și activând zona corporate, unde aranjamentele trimise de Paște sunt completate de produse gourmet sau vinuri.

Marina Popescu, Director General Floria.ro

Valoarea medie a buchetelor comandate pe Floria.ro în acest an se menține la 300 lei, nivel mediu înregistrat la nivel național și în 2023. Românii stabiliți în străinătate plasează însă comenzi cu o valoare medie mai mare cu până la 25% față de comenzile din România.

Serviciul de livrare flori în cutie, creștere accelerată

Serviciul de livrare de flori în cutie, care acoperă toată țara prin intermediul firmelor de curierat, lansat de Floria.ro anul trecut are acest o dinamică accelerată, fiind alegerea a tot mai multor clienți. Florile livrate în cutie ajung la destinație în 24-48 ore și sunt o alternativă mai accesibilă a buchetelor livrate în regim super-rapid, în 2-4 ore de la confirmarea comenzii.

Valoarea medie a comenzii pe categoria de flori în cutie este de 200 lei, iar florile ajung proaspete la destinatari datorită ambalării inovative, în funcție de nevoile de hidratare ale fiecărei flori.

”Serviciul nostru de bază, cu livrare în 2-4 ore de la confirmarea comenzii, acoperă peste 100 de orașe cu livrare gratuită, avem cea mai extinsă rețea de parteneri. Însă pentru celelalte localități sau mediul rural, livrarea florilor în cutie, de pe zi pe alta, este o soluție mult mai eficientă. Costurile de livrare pentru localitățile din afara ariei de livrare gratuită sunt semnificativ mai mici la livrarea în cutie, comparativ cu livrarea ultra rapidă dintr-o altă localitate”, explică Marina Popescu.

Adopția serviciului de livrare flori în cutie are o dinamică accelerată de la lansare, la începutul anului trecut, în fiecare trimestru înregistrându-se creșteri de 30-50% față de trimestrul anterior.

Citeste si:
Programul Promenada Mall de Paște: în ce zile va fi deschis centrul comercial
Programul Promenada Mall de Paște: în ce zile va fi deschis centrul comercial

Cele mai multe livrări de flori în cutie s-au realizat în localități din zona de Sud a țării (Valcea, Prahova, Vrancea, Teleorman), dar și în Constanța, în special în stațiuni, în sezonul estival. În ceea ce privește livrările ultra-rapide, în 2-4 ore, cele mai multe comenzi se livrează în București, Cluj, Timișoara, Iași și Brașov.

Floria.ro este o afacere născută din pasiunea pentru flori și dragostea pentru frumos, în 2010. În cei peste 13 ani, a devenit furnizorul preferat pentru sute de mii de români, asigurând un serviciu de livrare ultra-rapid, în 2-4 ore de la confirmarea comenzii, în toată țara. Din mai 2015, Floria este Furnizorul Oficial al Casei Regale a României pentru buchete și aranjamente, iar în luna mai 2019 a fost floristul oficial al vizitei papale în România.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Românii cumpără mai multe flori de Paște și de Florii: creștere de 15% a vânzărilor pe Floria.ro