Lectură de 4 minute

20 Jul 2023 - Știri și Noutăți

Rolul conținutului de calitate în campaniile PPC: 4 moduri prin care content marketingul poate spori performanța reclamelor

Advertorial

Abonează-te pe  

Promovarea unei afaceri poate fi o sarcină mult mai complexă decât pare în realitate. Să ieși în evidență într-o mare de branduri, în care cei mai mulți promit aceleași beneficii, este o provocare pentru marketeri. Există o mulțime de instrumente de marketing de care fiecare business se poate folosi pentru un plus de vizibilitate, iar cele mai la îndemână pun accent pe puterea conținutului în mediul online.

Sursa foto: Freepik.com

Însă, întrebarea care apare de la cei mai mulți este: ”ce fel de conținut?”. Indiferent de platformele pe care alegi să îl distribui, un răspuns e cert: unul de calitate. Acesta nu numai că te ajută cu îmbunătățirea imaginii și creșterea credibilității brandului tău, ci își arată beneficiile și în situația în care implementezi campanii PPC (pay per click). Înainte de toate, este bine să lămurim care este diferența între campanii PPC si campanii Google Ads. Cele din urmă reprezintă o soluție Pay-Per-Click, unde gazda publicității site-ului sau blogului tău este motorul de căutare Google, în timp ce campaniile PPC pot fi pe mai multe platforme și de mai multe tipuri, de exemplu: anunțuri de cumpărături, de căutare, de remarketing sau video, respectiv anunțuti pe platforme sociale precum Facebook, Instagram, TikTok sau Pinterest.

Dacă te-ai gândit să apelezi la serviciile puse la dispoziție de o agentie content marketing cu scopul de a-ți promova afacerea, află înainte cum te poate ajuta conținutul de calitate în campaniile PPC:

1. Îți crești traficul pe website

Ia în considerare următorul lucru: zilnic, pe internet, se publică peste șase milioane de postări de blog. Cum o faci vizibilă pe a ta, atunci când te regăsești printre aceste milioane? Cu ajutorul campaniilor Pay-Per-Click, care te vor ajuta ca postarea ta să ajungă mult mai rapid către audiența pe care o vizezi. Folosindu-te de insight-uri precum cele din Google Ads și Facebook Audience atunci când implementezi campanii, vei afla mai multe despre preferințele audienței tale, astfel încât să crești vizibilitatea site-ului tău.

2. Atragi audiența către brandul tău

Contrar credințelor populare, reclamele plătite ajută în mod indirect să conducă traficul către rezultatele de căutare organice Google, deoarece acestea cresc awareness-ul brandului în mintea consumatorului. Ce înseamnă acest lucru? Atunci când oamenii văd constant reclamele plătite, le va fi mult mai ușor să își aducă aminte de brandul tău în viitoarele lor căutări online, chiar și la nivel subconștient. Astfel, nu numai că numele tău se va impregna în mintea potențialilor clienți, ci aceștia vor ajunge să prefere conținutul tău organic, în detrimentul altor tipuri de conținut.

3. Oferi o experiență plăcută de navigare pe site-ul tău

Să luăm următoarea ipoteză: ai făcut campanii PPC, cu scopul de a trimite potențialii clienți către site-ul tău. Campania și-a atins obiectivul din acest punct de vedere, însă scopul tău nu este să ai clienți one time, ci să obții fidelizarea lor. Cum poți face asta? Printr-un conținut de calitate, împachetat frumos pe website-ul tău. În termeni de specialitate, îi spunem user experience, adică modul în care un utilizator interacționează cu produsul, serviciul sau sistemul tău. Cu cât are o experiență mai bună, cu atât cresc șansele de fidelizare. Așadar, asigură-te că livrezi un conținut de calitate, informații complete, cât și ușurință în interacțiunea cu el și cu website-ul tău, și vei putea obține mai multe conversii.

4. Ajută-te de datele oferite de campaniile PPC

O strategie bună de content marketing se realizează cu ajutorul departamentului SEO. Iar un lucru pe care îl au în comun campaniile SEO și PPC și de care te poți folosi pentru a crește performanța site-ului tău este folosirea cuvintelor cheie de tip ancoră. Folosește-te de datele cuvintelor cheie care generează cel mai mare trafic și creează conținut de calitate sub forma articolelor, care să includă acele ancore. Apoi, plasează-le pe site-uri cu autoritate în Google, compatibile cu industria în care activezi, pentru a-ți aduce propriul site în prima pagină a rezultatelor de căutare. În termeni de specialitate, numim acest proces optimizare off page, prin crearea de backlinkuri.

Domeniul content marketingului este unul destul de complex și merge mână în mână cu o strategie de SEO, precum și cu performance marketingul, astfel încât să ai parte de cele mai bune rezultate, la costuri optimizate. Implementate pe o perioadă mai lungă, aceste abordări de marketing vor contribui la creșterea retenției clienților, la credibilitatea brandului, la un engagement mai bun, precum și la generarea de leaduri.

Citeste si:
Ce este o campanie PPC în marketing?
Ce este o campanie PPC în marketing?

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Rolul conținutului de calitate în campaniile PPC: 4 moduri prin care content marketingul poate spori performanța reclamelor