Lectură de 2 minute

12 Jun 2023 - Știri și Noutăți

Rețeaua LaDoiPași va lansa o aplicație mobilă dedicată: la ce informații vom avea acces

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Rețeaua LaDoiPași, dezvoltată de METRO România, atinge o nouă etapă în evoluția business-ului, odată cu deschiderea magazinului 2000.
 

Sursa foto: Metro

Încă de la lansarea pe piață, în 2012, lanțul de magazine LaDoiPași a contribuit semnificativ la susținerea comunităților locale și la dezvoltarea unei rețele puternice de antreprenori independenți, în întreaga țară. În toată această perioadă, METRO a susținut activ toți antreprenorii care fac parte din această franciză, concentrându-se asupra consilierii în ceea ce privește sortimentul, mercantizarea, design-ul magazinelor și marketing-ul eficient pentru a satisface nevoile clienților din comunitățile pe care aceste magazine le deservesc.

Conceptul de magazine LaDoiPași este adaptat nevoilor fiecărei comunități în parte, iar, pe lângă proximitate, clienții se bucură de o serie de avantaje: accesul cu ușurință la o gamă variată de produse de necesitate imediată, precum și o experiență plăcută la cumpărături. În curând, LaDoiPași va lansa și o aplicație mobilă dedicată, prin intermediul căreia consumatorii vor putea accesa rapid informații despre ofertele disponibile periodic, cupoane cu oferte exclusive, harta magazinelor LaDoiPași din întreaga țară și multe altele.

Franciza LaDoiPași are acoperire la nivel național, METRO România urmărind expansiunea în comunitățile din întreaga țară, atât în mediul urban, cât și rural. Rețeaua de magazine LaDoiPași continuă să se extindă accelerat pe plan local, iar până la finalul anului următor va atinge peste 2.500 de unități.

Lanțul de magazine LaDoiPași a fost creat prin reunirea mai multor proprietari independenți sub un singur brand. Conceptul LaDoiPași a fost lansat pe piața locală în 2012 și dezvoltat în regim de franciză de METRO România, pentru a susține antreprenorii locali să își dezvolte afaceri în comunitățile în care trăiesc.

METRO este o companie internațională de top cu sortimente alimentare și nealimentare, specializată în deservirea nevoilor hotelurilor, restaurantelor și cateringului (HoReCa), precum și ale comercianților independenți. În întreaga lume, METRO are aproximativ 17 milioane de clienți care pot alege dacă să facă cumpărături într-unul dintre magazinele de format mare, să comande online și să-și ridice achizițiile de la magazin sau să le livreze. De asemenea, METRO sprijină competitivitatea antreprenorilor și a întreprinderilor independente cu soluții digitale și, prin urmare, contribuie la diversitatea culturală în comerț și industria ospitalității. Sustenabilitatea este un pilon cheie al afacerii METRO. METRO a fost listată în Dow Jones Sustainability Index timp de 8 ani consecutiv. Compania operează în peste 30 de țări și are peste 95.000 de angajați în întreaga lume. În anul financiar 2020/21, METRO a generat vânzări de 24,8 miliarde euro.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Rețeaua LaDoiPași va lansa o aplicație mobilă dedicată: la ce informații vom avea acces