Lectură de 2 minute

28 Sep 2020 - Știri și Noutăți

retailArena revine cu cea de-a opta ediție, într-un format hibrid: RetailAboveCorona - Retailing in times of crisis, pe 27 și 28 octombrie

Andra Imbrea

Abonează-te pe  

retailArena, eveniment de referință în industria de retail & FMCG, revine cu o nouă ediție. Timp de două zile, într-un format hibrid, care va include atât componenta offline, dar mai ales noua platformă de evenimente virtuale InternetCorp, vom dezbate cele mai intense provocări ale industriei și vom scoate la lumină soluții și strategii care se pot dovedi câștigătoare pentru noul retail. Vino alături de noi pe 27 și 28 octombrie, la retailArena 2020 - RetailAboveCorona: Retailing in times of crisis, un eveniment wall-street.ro & retail.ro!

retailArena 2020 -RetailAboveCorona: Retailing in times of crisis se va desfășura într-un format hibrid în cadrul platformei virtuale IC Virtual Events, o soluție care traduce toate beneficiile interacțiunii offline în mediul virtual.

Pornind de la impactul pandemiei de Covid-19, schimbările din comportamentul de consum și strategiile care s-au dovedit câștigătoare în acest an atipic, retailArena 2020 - RetailAboveCorona: Retailing in times of crisis promite să acopere toate provocările, tendințele și insighturile relevante din industria de retail, cu atât mai mult cu cât contextul generat de criza coronavirus a schimbat regulile jocului.

Te poți înscrie pentru a participa la retailArena 2020 AICI!

retailArena 2020 - RetailAboveCorona: Retailing in times of crisis

Primii speakeri confirmați pentru cea de-a opta ediție a retailArena sunt: Cornel Morcov (FAN Courier), Robert Berza (Fashion Days), Cristi Movilă (VTEX), Andrei Pogonaru (Veranda Mall), Sînziana Pardhan (P3), Raluca Radu (Answear.ro), Alina Stepan (Ipsos România), Raluca Pușcaș (Filip & Company), Cosmin Dan (Euromonitor International).

Urmează în curând să anunțăm un nou val de speakeri! Până atunci, iată mai jos ce teme vom dezbate la retailArena 2020.

Timp de două zile, prin intermediul dezbaterilor, prezentărilor și workshopurilor, vom răspunde la întrebări de impact asupra activității retailerilor:

  • Cum s-a adaptat la noua realitate economică și de consum și cum continuă să o facă?
  • Care a fost impactul crizei generate de Covid-19 asupra pieței de retail, canalelor de vânzare, segmentelor și nișelor?
  • Cât de mult a accelerat pandemia anumite trenduri și care dintre acestea vor marca noua realitatea de consum post coronavirus?
  • Ce strategii și soluții au adoptat comercianții pentru a rămâne relevanți și ce se prefigurează în viitor în industria de retail?
  • Mai au insemnătate strategiile de sustenabilitate și cele cu focus pe experiențe în condițiile măsurilor de distanțare?
  • Cât de mult se va digitaliza retailul și cum putem reforma o întreagă industrie?

La aceste întrebări și multe altele vom răspunde la cea de-a opta ediție retailArena 2020 - retailAboveCorona: Retailing in times of crisis, pe 27 și 28 octombrie! Te poți înscrie AICI!

Citeste si:
Schwarz Group, proprietarul Lidl și Kaufland, investește 200 de milioane de euro în extinderea online a celor două lanțuri de magazine
Schwarz Group, proprietarul Lidl și Kaufland, investește 200 de milioane de euro în extinderea online a celor două lanțuri de magazine

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  retailArena revine cu cea de-a opta ediție, într-un format hibrid: RetailAboveCorona - Retailing in times of crisis, pe 27 și 28 octombrie