Lectură de 2 minute

03 Nov 2023 - Știri și Noutăți

retailArena | Ramona Grozăvescu, Nhood: Competiția a fost bună la un moment dat, dar pe termen lung rezultatele nu sunt sustenabile

Mădălina Dinu

Abonează-te pe  

Pentru o companie de servicii imobiliare cu o viziune de dezvoltare durabilă vor exista întotdeauna provocări. Despre acest subiect a discutat la retailArena și Ramona Grozăvescu, Manager Comunicare Corporate și Sustenabilitate Nhood România. 

 

Sursa foto: retail.ro/Ovidiu Udrescu

Ramona Grozăvescu a povestit că Nhood România are în prim-plan două mari proiecte pe partea de sustenabilitate. Pentru Caetrus (Auchan), compania gestionează 20 de centre comerciale la nivel național, iar pentru toate aceste centre comerciale au fost făcute demersurile pentru certificarea lor verde și evaluarea riscurilor climatice. Un alt proiect este cel de biodiversitate, din care a făcut parte grădina urbană Coresi de la Brașov.

„Aceste centre comerciale sunt expuse unor riscuri climatice și pentru a le conserva și crește valoarea, trebuie să se adapteze și să devină reziliente. Studiul Nhood a identificat, ca urmare, riscurile asociate fiecărui oraș.(...) Ne dorim să facem lucrurile cu un impact pozitiv mult mai clar. Am evaluat fiecare centru comercial în privința spațiilor verzi și a potențialului de dezvoltare a și faunei locale”, a explicat reprezentantul Nhood România.

În altă ordine de idei, reprezentanta Nhood România a afirmat că cel mai mare rău pe care îl putem face planetei este să credem că altcineva o va salva. Ridicând întrebarea „cum ne putem dezvolta ca și companie fără a face rău”, ea a menționat faptul că este nevoie de cooperare, întrucât bătalia pentru resurse și competiția cu alți jucători nu sunt sustenabile.

„Nu vom putea să creștem și să generăm valoare la nesfârșit, cumva putem simți cum natura începe să ne trimită facturi: schimbări climatice, secetă, incendii. Eu mă analizez pe mine și cercul meu în raport cu competiția și bătălia pentru resurse sau cu viziunea ecosistemică, în care învățăm să cooperăm. Încercăm să avem o mentalitate de cooperare și co-evaluare, pentru că dacă unul dintre partenerii noștri cade, ne va afecta pe toți. Competiția a fost bună la un moment dat, dar pe termen lung rezultatele nu sunt sustenabile”, a precizat Ramona Grozăvescu.

retailArena este organizat de retail.ro și wall-street.ro, având ca Online Commerce Partner pe Fan Courier, la categoria Gold Partners pe Mastercard, P3 Logistic Parks, WDP, eMAG, Penny, Lidl, dar și pe Altex, Offerista Group, httpool, Sameday, nhood, tbi bank, Mokka, Invest HK, Innnobyte, VIVO Mall, Hervis, Environ, IULIUS, Vodafone, Cometex și Payten ca Silver Partners, sponsori fiind Mavericks, ROPECO, e-Mobility Rentals, Tappy.ro, Tomra, Fepra, și 4pay.ro.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  retailArena | Ramona Grozăvescu, Nhood: Competiția a fost bună la un moment dat, dar pe termen lung rezultatele nu sunt sustenabile