Lectură de un minut

03 Nov 2023 - Știri și Noutăți

retailArena | Dana Bălănescu, Penny: Anul trecut am încasat din online 10 milioane de euro

Mădălina Dinu

Abonează-te pe  

Prezentă la retailArena, Dana Bălănescu, Digital Commerce Operations Team Leader REWE România (PENNY), a oferit detalii despre evoluția retailului alimentar odată cu avansul investițiilor în digitalizare și automatizare din ultimii ani. 

Sursa foto: retail.ro/Ovidiu Udrescu

Dana Bălănescu a afirmat că, odată cu investițiile în digitalizare și în automatizare, rezultatele nu au întârziat să apară.

„În ultimii 2 ani, de când PENNY are o prezență online, retailerul a reușit să acceseze toate categoriile de clienți. Prin Glovo și Bringo, livrează din 183 de magazine, iar la nivelul anului 2022, încasările din online au fost de 10 milioane de euro”, a spus Bălănescu.

În ceea ce privește sustenabilitatea, compania încearcă să optimizeze toate procesele, începând de la comandă până la expunerea la raft. În acest sens Penny a încheiat un parteneriat cu BonApp, dar și cu Banca pentru Alimente.

”Vrem să aruncăm cât mai puține produse, încercăm să facem orice înainte de a le arunca. Am observat că oamenii sunt mai atenți la risipa alimentară și nu doar cei care simt presiunea bugetară se îndreaptă spre articole cu termen redus de valabilitate”, a mai adaugat reprezentanta Penny.

retailArena este organizat de retail.ro și Wall-Street.ro, având ca Online Commerce Partner pe Fan Courier, la categoria Gold Partners pe Mastercard, P3 Logistic Parks, WDP, eMAG, Penny, Lidl, dar și pe Altex, Offerista Group, httpool, Sameday, nhood, tbi bank, Mokka, Invest HK, Innnobyte, VIVO Mall, Hervis, Environ, IULIUS, Vodafone, Cometex și Payten ca Silver Partners, sponsori fiind Mavericks, ROPECO, e-Mobility Rentals, Tappy.ro, Tomra, Fepra, și 4pay.ro.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  retailArena | Dana Bălănescu, Penny: Anul trecut am încasat din online 10 milioane de euro