Lectură de 3 minute

20 Apr 2021 - Știri și Noutăți

retail-FMCG.ro a lansat B2B Meetings, platforma care conectează retailerii cu potențialii furnizori de servicii 

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

retail-FMCG.ro, publicația B2B dedicată retailului alimentar, industriei FMCG, sectorului eCommerce, pieței de Food Service și serviciilor conexe, a lansat platforma online B2B Meetings, locul de întâlnire al cererii cu oferta de servicii pentru retail. B2B Meetings este un ecosistem care are rolul de a programa întâlniri de business virtuale sau fizice între furnizorii de servicii pentru retail și comercianți.

“Având în vedere contextul pandemic actual, platforma B2B Meetings este un instrument potrivit pentru a-ți face cunoscute produsele și serviciile și o alternativă la networking-ul și întâlnirile de business face-to-face din cadrul evenimentelor fizice – conferințe, târguri și expoziții, care în acest moment nu pot avea loc.

Însă ecosistemul B2B Meetings va putea fi folosit și în cadrul viitoarelor evenimente fizice, atunci când acestea se vor putea desfășura fără restricțiile actuale. Astfel, întâlnirile de busines se vor putea prestabili și programa online, cu ajutorul platformei, pentru ca acestea să se desfășoare într-un spațiu special amenajat din cadrul evenimentelor fizice tip expo & conference.

În plus, distanța fizică dintre două entități de business, aflate în orașe sau țări diferite, poate împiedica realizarea unei întâlniri, dar nimic nu le poate împiedica să programeze și să realizeze o întâlnire online prin intermediul platformei B2B Meetings.

Platforma B2B Meetings se află într-o fază beta de dezvoltare, perioadă în care ajustăm principalele funcționalități ale platformei, astfel încât experiența online a utilizatorilor, indiferent dacă este accesată de pe desktop sau de pe mobil, să fie una facilă și utilă”, a declarat Claudiu Ciobanu, cofondator retail-FMCG.ro, publicația care operează platforma B2B Meetings.

Cine se poate înregistra gratuit?

Companiile de retail, precum rețelele de magazine, centrele comerciale, magazinele online, comercinații independenți și alți comercianți se pot înregistra gratuit.

Serviciul este disponibil și pentru companiile furnizoare de servicii pentru retail (zona comercială): soluții, tehnologii și echipamente.

Avantaje B2B Meetings:

Ca buyer din retail, odată înregistrat în platformă:

Citeste si:
Pepco, ținta unui atac tip phishing: retailerul a pierdut circa 15 milioane de euro
Pepco, ținta unui atac tip phishing: retailerul a pierdut circa 15 milioane de euro
  • vei avea acces la o paletă de servicii, soluții, tehnologii și echipamente pentru retail, servicii care îți pot ajuta business-ul și îți pot aduce clienți noi;
  • vei putea să selectezi și să alegi serviciile de care compania ta are nevoie;
  • vei putea confirma și realiza gratuit întâlniri de business din confortul propriului birou.

Ca furnizor de servicii pentru retail, odată înregistrat în platformă:

  • vei putea să-ți prezinți și să-ți pui în valoare business-ul în fața potențialilor clienți – companii;
  • vei putea completa informații relevante despre companie (domeniu, adresabilitate, descriere, website etc);
  • vei putea să încarci prezentări, cataloage (în pdf) sau video-uri de prezentare (link YouTube, Vimeo);
  • vei putea solicita, programa și desfășura întâlniri de business cu reprezentanți ai companiilor de retail prin intermediul platformei.

Mai multe detalii pe www.B2BMeetings.retail-FMCG.ro sau e-mail: b2bmeetings@retail-fmcg.ro

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  retail-FMCG.ro a lansat B2B Meetings, platforma care conectează retailerii cu potențialii furnizori de servicii