Cu ajutorul Futureverse, "Reebok Impact ″ va oferi clienților, anul viitor, experiențe web3, jocuri bazate pe blockchain și metaverse, scrie retaildive.com.
"Reebok este adânc înrădăcinată în tendințele de consum și în tehnologia transformatoare. Parteneriatul nostru cu Futureverse și viitoarea lansare a Reebok Impact ne permite să depășim granițele tradiționale ale inovației pentru a-i implica pe consumatorii noștri în evoluția digitală a produselor noastre în moduri care redefinesc domeniul posibilităților”, a declarat Todd Krinsky, CEO al Reebok.
Mărcile care au încorporat experiențe web3 și metaverse în afacerile lor au reprezentat o mișcare comună în acest an, mai ales venind din partea retailerilor de îmbrăcăminte. Lacoste, Crocs și Alo Yoga au folosit realitatea virtuală pentru a prezenta produsele.
Combinarea acesteia cu alte tehnologii precum AI, realitatea augmentată și NFT este o altă modalitate prin care mărcile folosesc experiențele digitale pentru a determina clienții să interacționeze cu produsele.