Lectură de un minut

22 Dec 2023 - Știri și Noutăți

Reebok se pregătește de metaverse. Ce planuri are retailerul pentru 2024 

Mădălina Dinu

Abonează-te pe  

Reebok a lansat un parteneriat exclusiv cu Futureverse, o companie de inteligență artificială și tehnologie metaverse. În 2024, cei doi vor lansa"Reebok Impact", o experiență virtuală cu inteligență artificială și articole vestimentare digitale. "Reebok Impact" este menit să amplifice modurile în care consumatorii interacționează cu produsele mărcii, de la îmbrăcăminte la încălțăminte.  

 

Sursa foto: Unsplash

Cu ajutorul Futureverse, "Reebok Impact ″ va oferi clienților, anul viitor, experiențe web3, jocuri bazate pe blockchain și metaverse, scrie retaildive.com.

"Reebok este adânc înrădăcinată în tendințele de consum și în tehnologia transformatoare. Parteneriatul nostru cu Futureverse și viitoarea lansare a Reebok Impact ne permite să depășim granițele tradiționale ale inovației pentru a-i implica pe consumatorii noștri în evoluția digitală a produselor noastre în moduri care redefinesc domeniul posibilităților”, a declarat Todd Krinsky, CEO al Reebok.

Mărcile care au încorporat experiențe web3 și metaverse în afacerile lor au reprezentat o mișcare comună în acest an, mai ales venind din partea retailerilor de îmbrăcăminte. Lacoste, Crocs și Alo Yoga au folosit realitatea virtuală pentru a prezenta produsele.

Combinarea acesteia cu alte tehnologii precum AI, realitatea augmentată și NFT este o altă modalitate prin care mărcile folosesc experiențele digitale pentru a determina clienții să interacționeze cu produsele.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Reebok se pregătește de metaverse. Ce planuri are retailerul pentru 2024