Lectură de 2 minute

02 Jul 2020 - Știri și Noutăți

Rebranding: PENNY Market devine PENNY. Pentru 2020 sunt planificate 75 de remodelări PENNY. și până la 25 de magazine noi

Andra Imbrea

Retailerul PENNY, deținut de grupul german Rewe, anunță un proces de rebranding prin care vizează îmbunătățirea experienței de cumpărare odată cu schimbarea identității vizuale și a conceptului de comunicare. Astfel, PENNY Market devine PENNY., iar noul slogan al brand-ului este „Economisim bani, nu dragoste.”

Accentul în magazinele PENNY este pus pe design-ul nou și primitor, iar sesiunea de cumpărături pentru clienți este îmbunătățită datorită zonei extinse pentru produse proaspete, mărci proprii pe gustul românilor, dar și datorită semnalizării mai vizibile a promoțiilor și a categoriilor principale de alimente.

În plus, noul PENNY. oferă produsele ready to eat, dar și cele semipreparate, refrigerate sau congelate.

O altă componentă importantă a noii identități este grija pentru mediu și comunitățile unde compania este prezentă. Multe dintre noile magazine PENNY. dispun de funcționalități care le fac prietenoase cu mediul, precum frigiderele cu uși pentru reducerea consumului de energie sau sistemele de iluminare pe bază de LED în interior și panourile fotovoltaice sau acoperișurile verzi in exterior.

Citeste si:
JYSK deschide cel de-al 90-lea magazin din România în Moșnița Nouă, județul Timiș

Discounterul optimizează constant formatul magazinelor și se adaptează noilor comportamente de consum pentru a oferi o experiență de cumpărături cât mai plăcută pentru clienți.

"“Rebranding-ul în PENNY. participă la consolidarea strategiei de dezvoltare și reprezintă o dovadă a angajamentului nostru pentru România. Suntem aici din 2005 și, de atunci, am învățat să ne adaptăm, dar și să ne păstrăm amprenta locală. În continuare, ne vom concentra pe satisfacția angajaților și a clienților noștri și vom investi în calitatea produselor cu focus pe mărci proprii produse local, dar și în soluții de digitalizare și automatizare. De asemenea, ne propunem să extindem în mod sustenabil rețeaua de magazine PENNY. și să ajungem la un număr de 600 de unități până în 2029.”, a declarat Daniel Gross, Director General PENNY. | REWE România.

Prezentă în România de peste 15 ani, rețeaua PENNY a început procesul de modernizare încă de anul trecut, iar până în prezent există 26 de magazine în format PENNY. Acest design modern va fi aplicat fiecărui nou magazin deschis începând de anul acesta, astfel că, până în 2022, toate magazinele PENNY din țară vor fi adaptate noului concept. Pentru anul 2020 sunt planificate 75 de remodelări PENNY., dar și între 20 și 25 de magazine noi.

Citeste si:
Campanie de digitalizare pentru comercianții care vor să-și deschidă rapid un magazin online complet funcțional

PENNY este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de trei centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. În prezent, rețeaua PENNY Market în România este alcătuită din 261 de magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 4.800 de angajați.

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Rebranding: PENNY Market devine PENNY. Pentru 2020 sunt planificate 75 de remodelări PENNY. și până la 25 de magazine noi