Lectură de 2 minute

30 Jan 2023 - Știri și Noutăți

Raport Mondelēz International: Gustările înlocuiesc din ce în ce mai mult mesele tradiționale în viața consumatorilor

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Mondelēz International a anunțat lansarea celui de-al patrulea raport anual State of Snacking, un studiu global privind tendințele de consum care analizează perspectivele anuale privind modul în care consumatorii iau decizii în materie de gustări. Raportul din acest an explorează modul în care provocările economice actuale afectează alegerile consumatorilor în materie de snacking, în întreaga lume - majoritatea respondenților continuând să acorde prioritate gustărilor, în ciuda creșterii costurilor și a provocărilor economice. 

Dezvoltat în parteneriat cu The Harris Poll, raportul urmărește atitudinile și comportamentele în materie de gustări în rândul a mii de consumatori intervievați în 12 țări, pentru al patrulea an consecutiv. Aceste constatări ilustrează rolul extins al gustărilor - gustările înlocuiesc din ce în ce mai mult mesele tradiționale în viața consumatorilor. Printre constatările cheie se numără faptul că, în întreaga lume, consumatorii iau gustări:

  • Zilnic - Gustarea este un element de bază - 71% dintre consumatori iau gustări cel puțin de două ori pe zi.
  • Cu atenție - 78% dintre consumatori declară că își iau timpul necesar să savureze gustările delicioase, iar 61% spun că își fac timp pentru a porționa gustările înainte de a le mânca.
  • Frecvent - Consumatorii înlocuiesc din ce în ce mai mult mesele cu gustări, 55% dintre ei declarând că este mai probabil să mănânce o gustare atunci când este momentul celor trei mese principale.
  • Sustenabil - Reducerea deșeurilor este o prioritate de top, șapte din 10 consumatori spunând că acordă prioritate gustărilor care au mai puține ambalaje și 72% spunând că de obicei le reciclează.

Sondajul subliniază tendința consumatorilor de a căuta gustări care să satisfacă diferite nevoi din viața lor. Marea majoritate a declarat că ia gustări în mod regulat pentru a se recompensa (78%) și pentru un sentiment de confort (77%), incluzând majoritatea covârșitoare a milenialilor (85% pentru ambele motive). Sondajul arată și importanța recunoașterii brandurilor, 67% dintre aceștia afirmând că ar cumpăra mai puține gustări din mărcile de gustări preferate decât mai multe din alternative generice, indiferent de costuri.

Sondajul vine în completarea informațiilor diverse pe care Mondelēz International le deține în materie de snacking - inclusiv tendințele macroeconomice din mai multe surse care conturează viitorul snacking-ului și validează focusul companiei pe furnizarea snack-ului potrivit, pentru momentul potrivit, fabricat în mod responsabil.

Mondelēz International sprijină oamenii să aleagă snack-urile potrivite în aproximativ 150 de țări din întreaga lume. Cu venituri de aproximativ 29 de miliarde de dolari în 2021, MDLZ conduce viitorul snacking-ului, cu branduri globale și locale de referință, precum biscuiții OREO, belVita și LU; ciocolata Cadbury Dairy Milk, Milka și Toblerone; bomboanele Sour Patch Kids și Clif Bar. Compania Mondelēz International este mândră să fie membră al Standard and Poor’s 500, Nasdaq 100 și Dow Jones Sustainability Index.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Raport Mondelēz International: Gustările înlocuiesc din ce în ce mai mult mesele tradiționale în viața consumatorilor