Lectură de 2 minute

25 Feb 2021 - Știri și Noutăți

Raluca Radu, Answear: “Piața comerțului online din CEE va avea în continuare o creștere dinamică în sectorul de fashion“

Andra Imbrea

Livrarea cât mai rapidă, asigurarea unui proces de returnare cât mai simplu posibil și extinderea numărului de branduri din portofoliu sunt principalele obiective din 2021 ale retailerului online polonez Answear pentru cele 7 piețe europene în care activează, inclusiv România.

În timpul pandemiei, multe persoane s-au îndreptat către shopping online din motive de siguranță, ceea ce a dus la creșterea numărului de clienți și vânzărilor de pe Answear. “Întrucât pe piețele din CEE rata pătrunderii comerțului online este mai mică față de Europa de Vest, piața comerțului online din această regiune va avea în continuare o creștere dinamică în sectorul de fashion“, spune Raluca Radu, Country Manager Answear România.

Datorită acestor tendințe din ecommerce, schimbării comportamentului de consum al clienților și noutăților pe care le pregătește, Answear va continua și în acest an ritmul ascendent în privința creșterii vânzărilor și numărului de clienți.

Din cauza limitărilor și distanțării fizice nu s-au mai organizat concerte, spectacole, evenimente și petreceri. Prin urmare, clienții nu au avut nevoie să cumpere ținute elegante, precum rochii, costume, cămăși sau pantofi cu toc. În același timp, s-a conturat mai mult nevoia de a purta haine confortabile în îndelungul timp petrecut acasă, precum tricouri, pantaloni de trening, leggings, pijamale, lenjerie de corp, papuci și articole de îmbrăcăminte sport.

“Preconizăm că tendința de a purta și cumpăra haine confortabile va persista în continuare și de aceea am dezvoltat oferta pentru aceste categorii de produse și pentru sezonul următor”, mai spune Raluca Radu.

Citeste si:
Retailerul online de modă Asos anunță rezultate surprinzătoare în contextul pandemiei: creștere de 2,3 mld. de euro în ultimele șase luni

În prezent, în portofoliul Answeat există peste 400 branduri, iar în 2021 clienții vor descoperi noi branduri de top. „În viitorul apropiat dorim să ne concentrăm în principal pe dezvoltarea portofoliului de branduri, însă nu excludem posibilitatea să adăugăm și alte categorii, dacă acestea se vor potrivi cu business-ul și strategia Answear”, susține Raluca Radu, Country Manager Answear România.

Answear este primul retailer online multi-brand din Polonia care oferă o gamă largă de produse vestimentare, încălțăminte și accesorii de la peste 400 de mărci la nivel mondial. Oferta include colecții pentru femei, bărbați și copii de la branduri premium, sport sau denim.

În prezent, Answear operează pe 7 piețe - de la lansarea sa în 2011, compania a câștigat peste 50 de premii și distincții, câștigând, de asemenea, recunoașterea a mii de clienți, cărora le oferă o inspirație constantă în materie de fashion, colaborând cu trendsetteri, bloggeri și experți în industria modei. Brandul are propriul centru logistic, care permite optimizarea costurilor și îmbunătățirea logisticii, ceea ce are ca rezultat prețuri excelente și promoții atractive. 

Citeste si:
Business digital first: strategia Alina Cernătescu Fashion pentru rochiile care vorbesc de pe umeraș
Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Raluca Radu, Answear: “Piața comerțului online din CEE va avea în continuare o creștere dinamică în sectorul de fashion“