Lectură de un minut

22 Sep 2023 - Știri și Noutăți

Raiul influencerilor: Zalando își lansează propria revistă digitală

Mădălina Dinu

Abonează-te pe  

Zalando lansează Stories, un fel de publicație digitală, pe platforma sa de modă, care își propune să inspire consumatorii cu videoclipuri realizate de influenceri, tendințe și alte formate de storytelling.

Sursa foto: Zalando

Cu Stories, Zalando își propune să creeze o nouă experiență de cumpărături: piața de modă va oferi acum mai mult conținut, cum ar fi tendințe, colaborări cu influenceri și povești de marcă. Poveștile sunt în principal videoclipuri scurte și pot fi descoperite într-un hub de conținut dedicat, precum și prin diverse puncte de interacțiune pe site-ul, aplicația și canalele de socializare ale Zalando, potrivit retaildetail.eu.

"Știm că și clienții noștri sunt în căutare de inspirație, iar cu Stories on Zalando, facem exact acest lucru: creăm formate atractive pentru a arăta ce este nou și ce urmează în modă", a declarat Anne Pascual, Senior Vice President Product Design.

Zalando colaborează și cu artiști

În acest scop, Zalando apelează la ajutorul lui Highsnobiety, o platformă de conținut de modă pe care retailerul a cumpărat-o anul trecut exact din acest motiv. Highsnobiety acționează ca un consilier strategic și creativ și ajută compania să dezvolte noi formate.

Până în prezent, Zalando a prezentat mai mult de 80 de drop-uri de produse, care au fost vizualizate de aproximativ 7 milioane de utilizatori unici.

Conținutul va fi actualizat în fiecare săptămână, în cinci segmente diferite. De exemplu, cântăreața Charlie XCX va da startul secțiunii "Cover Story", în timp ce în prima "Style Bible", cântărețul și producătorul muzical irlandezo-scoțian Sega Bodega își va împărtăși propriul ghid de stil.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Raiul influencerilor: Zalando își lansează propria revistă digitală