În anul precedent, compania a inclus în oferta de servicii soluții de igienizare a aerului pe bază de ozon.
În 2021, este plănuită extinderea portofoliul de soluții cu un produs nou, denumit Experimental Hub. Cu ajutorul acestuia, companiile partenere au posibilitatea să își compună propriul parfum personalizat, combinând ingrediente de parfumerie cu esențe și, la final, pot lua acasă o sticlă de 100 ml. de parfum.
Brandingul olfactiv este un trend în creștere, iar branduri cunoscute precum Armani, Four Seasons, Cartier, Dior au implementat astfel de servicii.
„Identitatea mărcii este mai critică astăzi decât oricând, deoarece tot mai multe companii concurează pentru atenția consumatorilor pe o varietate mare de canale de comunicare. Simțurile noastre joacă un rol vital și complex în formarea gândurilor, impresiilor și comportamentelor noastre. Prin vizarea simțului olfactiv, mărcile stabilesc o legătură emoțională, puternică și de durată cu consumatorii lor. Pe măsură ce cumpărăturile online continuă să crească, devine și mai important ca brandurile să creeze experiențe memorabile pentru clienții lor”, a declarat Daniel Penciuc, fondator Qult.
Un studiu a constatat faptul că impactul unui mesaj de comunicare este crescut cu 30% când sunt implicate mai multe simțuri și poate crește cu până la 70% când este comunicat prin trei simțuri.
În ceea ce privește parfumurile disponibile, acestea sunt create de parfumieri celebri, din ingrediente naturale, în laboratoare din Franța și Italia. Clienții au posibilitatea să își creeze propriul parfum sau pot alege dintre cele peste 2.000 de esențe de parfumuri, hipoalergenice, furnizate cu fișa de date de siguranță corespunzătoare, înregistrate la Ministerul Italian al Sănătății și conforme cu legislația europeană în vigoare.
În România, Qult reprezintă Scent Company Italia, activă la nivel mondial în branding olfactiv și oferă soluții de parfumare ambientală.