Campania cunoscuta sub numele "Hai sa daruim un nou inceput pentru un nou-nascut” a fost desfasurata in magazinele PROFI, in perioada iunie-septembrie.
Aceasta a fost sustinuta de brandurile Ariel, Lenor si Pampers, astfel P&G alocand resurse in sprijinire. Pe scurt, o parte din vanzarile generate produselor din acest brand a fost directionata catre cauza in discutie.
Aceeasi sursa l-a citat pe Ioan Silviu Lefter, director general Crucea Rosie Romana.„Maternitatea este locul in care cei mici iau contact pentru prima data cu mediul extern, fiind un spatiu esential atat pentru starea lor de bine, cat si a mamelor. Astfel, intr-un efort colectiv, ne-am propus ca prin aceasta initiativa sa transformam mai multe sectii de nou-nascuti din tara intr-un loc mai bine echipat, care raspunde nevoilor acestora. Ne bucuram sa fim alaturi de o initiativa atat de frumoasa, care ne-a invitat, pe fiecare din noi, la un exercitiu de solidaritate.” .
sursa foto facebook Crucea Rosie Romania