Lectură de 3 minute

18 Mai 2020 - Știri și Noutăți

Profi ajunge la o rețea de 200 de magazine Agent

Andra Imbrea

Profi, cea mai extinsă rețea de retail modern din România, cu 1.217 de magazine în peste 560 de localități și peste 18.000 de angajați, a ajuns în această lună un număr de 200 de magazine Agent. Magazinele Profi Agent nu sunt francize, însă prezintă câteva dintre particularitățile acestui format. 

În baza unor contracte de colaborare, prin proiectul Agent rețeaua Profi încredințează administrarea unor magazine Profi deja în funcțiune către persoane cu experiență dovedită în retail. Cel mai adesea, dar nu neaparat obligatoriu, agentul este un fost șef de magazin Profi cu spirit antreprenorial, care alege să se implice în și mai mare măsură în activitățile unității sale și totodată își dorește mai multă larghețe în privința felului în care conduce echipa pe care și-o și selectează personal.

Numărul Magazinelor Agent crește vertiginous, fapt încurajat de Profi ca urmare a succesului dovedit de această formulă, se arată într-un comunicat de presă. Magazinul Agent este o formă specifică acestei rețele, nu o franciză. Spațiul în care funcționează, utilajele, echipamentele și stocul de marfă sunt în continuare în proprietatea Profi, în timp ce modalitatea prin care Agentul își gestionează întreținerea magazinului, stocul de marfă și vânzările rămân în întregime la latitudinea sa.

Profi se extinde cu sute de magazine în fiecare an, ceea ce face ca sute de poziții de șef și adjunct de șef de magazin sa devină disponibile. Consecința este că această rețea prezintă poate cele mai puternice oportunități de promovare profesională din țară, într-unul dintre cele mai stabile domenii de activitate, așa cum a dovedit-o situația creata de actuala pandemie, iar Magazinul Agent se constituie și într-o școală deosebită unde se formează buni profesioniști în retail.

”În prezent, dacă dorești să începi o afacere în comerț ai multe costuri: închirierea spațiului, amenajarea, aprovizionarea, personalul, utilitățile și altele. Cu toate aceste costuri suportate, nu îți poate garanta nimeni succesul afacerii,” spune Marius Ivanov, agent Profi.

Citeste si:
Studiu GfK: Cheltuielile casnice au crescut cu 14% în primele trei luni din 2020, dar românii au preferat să cumpere produse mai ieftine

“Principalul avantaj al acestei pozițiit este că devii antreprenor într-o afacere de succes, cu costuri minime și profit decent. La începutul anului 2019, am primit un magazin în Slatina, pe care îl consider acum ca a doua mea casă. Aici, împreună cu echipa pe care o coordonez, asigurăm peste 6.000 de produse sutelor de clienți care ne trec pragul zilnic. Odată intrat în familia Profi, am beneficiat de training de specialitate și de suport 24 h din 24 h din partea specialiștilor companiei. Avem unele din cele mai bune prețuri din piață, reclamă în mass-media și multe facilități la care mulți antreprenori doar visează. Un alt avantaj foarte important este ca PROFI m-a lăsat să mă dezvolt. În urma rezultatelor pe care le-am avut, mi s-a aprobat la sfârșitul anului 2019 preluarea unui al doilea magazin în postura de Agent. Împreună cu echipele din ambele magazine am avut rezultate bune în ultimele 6 luni și trebuie să recunosc că sunt în discuții cu PROFI ca să preiau un al treilea magazin.”

Cu peste 1.200 de magazine care funcționează în mai mult de 570 localități și cu peste 20.000 de angajați, Profi este rețeaua de retail modern cu cea mai mare extindere geografică din România.

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Profi ajunge la o rețea de 200 de magazine Agent