Lectură de 2 minute

17 Nov 2021 - Știri și Noutăți

Profi ajunge la 100 de magazine remodelate în noul format

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Profi a ajuns la 100 de magazine cu noul format lansat în urmă cu un an la Ploiești și va continua procesul de modernizare în anul următor. Retailerul va intra curând pe piața de livrare la domiciliu și va lansa un program de loializare digitizat.

„În 2021, am început să revoluționăm felul în care arată magazinele noastre și senzația pe care o transmit, introducând conceptul Noul Profi și cumpărăturile convenience. În 2022 vom continua să multiplicăm în masă acest model, totodată ducând revoluția și în interiorul Profi prin digitalizare și un mare număr de programe, inclusiv prin utilizarea inteligenței artificiale în beneficiul clienților noștri”, a declarat directorul general Profi, Pawel Musial, în cadrul unei conferințe de presă.

Modelul Noul Profi se prezintă în toate cele patru formate ale noastre: Super – magazinul mare, cu cea mai mare suprafață de vânzări și sortimentul cel mai larg; City – mica unitate urbană, de lângă casă; ProfiGo – magazinul convenience, mic, pentru cumpărături rapide, de necesitate și Loco – magazinul din afara marilor aglomerări urbane.

Încă de la inaugurare, magazin după magazin au început să raporteze consecvent vânzări constant mai mari decât cele de dinainte de remodelare.

Expansiunea se va face și de acum înainte într-un ritm similar, dar numărul de magazine noi se va reduce, crescând în schimb numărul de magazine existente care vor fi remodelate. Astfel, dacă într-un an Profi deschidea 230-240 de magazine, începând cu 2022, compania va avea tot circa 240 de magazine noi și modernizate, potrivit directorului general al retailerului.

Remodelarea unui astfel de magazin necesită un volum de investiții comparabil cu cel necesar pentru deschiderea unui magazin nou, a explicat Musial.

Zone Fiigo își vor găsi locul în toate magazinele noi sau remodelate.

Profi relansează website-ul

Anul viitor, rețeaua va prezenta o nouă înfățișare digitală, cu un website refăcut și cu un program de loializare digitalizat. Profi va oferi, curând, clienților, livrare la domiciliu și chiar o aplicație proprie, dar rerpezentanții companiei nu au dat mai multe detalii.

Citeste si:
Zeci de producători locali, în magazinele Profi din Olt: ce produse găsim la Raftul cu Bunătăți
Zeci de producători locali, în magazinele Profi din Olt: ce produse găsim la Raftul cu Bunătăți

Pandemia a majorat afacerile Profi cu mai bine de 1,5 miliarde de lei, ajungând la valoarea de 8,83 miliarde de lei, în 2020. Retailerul și-a triplat anul trecut pierderea și a raportat la Ministerul Finanțelor 124,3 milioane de lei, fiind singurul din clasament care înregistrează pierdere. Compania rămâne, însă, cel mai mare angajator din retailul alimentar, cu 17.879 de salariați, după ce anul trecut a angajat aproape 1.600 de noi persoane, deschizând 267 de noi unități.

Cu circa 25.000 de angajați în peste 700 de localități, lucrând în mai bine de 1.500 de magazine dintre care 600 sunt administrate de antreprenori parteneri, Profi este cel mai mare angajator din retailul românesc și rețeaua românească cu cea mai mare acoperire georgrafică de la noi din țară.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Profi ajunge la 100 de magazine remodelate în noul format