Lectură de 3 minute

17 Sep 2020 - Știri și Noutăți

Profi a deschis primul concept store, în Ploiești. Cu ce noutăți vine retailerul

Andra Imbrea

Retailerul Profi a lansat astăzi un non concept de magazin în Ploiești, anunțând astfel și direcția în care rețeaua urmează să se dezvolte. 

Magazinul concept este loc de testare pentru tendințele de dezvoltare PROFI, spun reprezentanții companiei. Dacă și ceea ce se va dovedi viabil în acest magazin în privința modului de lucru, a sortimentului, uniformelor și așa mai departe, urmează să fie apoi reprodus și la alte unități din cadrul rețelei.

“Implementăm în toate noile magazine ceea ce am testat și s-a dovedit că funcționează, ca de exemplu aranjamentul magazinelor, politica de prețuri, procesele de lucru cu personalul, felul în care expunem produsele și multe altele. Astfel ne formăm propriul nostru model de operare", a declarat Pawel Musial, directorul general al Profi Rom Food.

Noul magazin are și o nouă identitate vizuală Profi. "Cum nicio bucătărie europeană nu este de conceput fără roșii, în noul logo punctul pe “i”  este bifat cu semnul “√”, ca gest de apreciere, și datorita felului în care este desenat  oamenii din rețea îi spun ‘roșia’. Logoul conține și textul “zilnic preturi mici”, care descrie noua politică agresivă de prețuri a rețelei, în ton cu cerințele consumatorilor", se arată într-un comunicat de presă. 

Citeste si:
Ioana Teodorescu, GLAMI.ro: Vom genera vânzări de 28 de milioane de euro pentru partenerii din platformă în 2020

Concept nou Profi: noutăți

Oferta noului concept de magazin Profi conține peste 1300 de produse față de magazinele Profi actuale. Astfel, acum gama de produse Bio a crescut considerabil, iar produsele locale sunt mult mai bine reprezentate.

PROFI funcționează cu trei modele de magazin: Supermarket Profi – magazinul cu cea mai mare suprafață și cu cel mai mare număr de produse; Loco – magazinul cu sortiment adaptat pentru zone din afara marilor aglomerări urbane, și City – magazinul urban de dimensiuni relativ mici, de la colțul blocului.

Magazinul concept este astfel proiectat încât să poată fi replicat în oricare dintre  formatele rețelei, pentru a le îmbunătăți. Produsele expuse mai vizibil, bine luminate și accesibile precum și culoarele mai aerisite și numărul sporit de case de marcat facilitează grăbirea cumpărăturilor.

Magazinul este organizat pe zone care răspund misiunilor de cumpărare luate în calcul de Profi: convenience, proximitate/stock-up și top-up.

Citeste si:
PENNY deschide două noi magazine și ajunge la o rețea de 267 de locații

Ca răspuns la misiunea convenience, care targetează cumpărătorul ce se oprește grăbit în drum spre sau dinspre locul de muncă, în noul magazin și-a făcut apariția zona fiiGO. O oiță năzdrăvană marchează această zonă ce cuprinde un modul  cu produse preambalate și panificație coaptă în magazin, dar și un spațiu coffee corner cu hot-dog, grilluri, sandvișuri, pizza, fresh-uri de fructe, cafea, prăjituri și înghețată produsă pe loc. Nu lipsesc nici legumele, fructele și unele produse nealimentare.

Noul magazin răspunde și misiunilor proximitate și top-up, prin obișnuitele zone de pâine, lactate, ouă, snacks-uri, dulciuri, ulei, conserve, vin și bere, detergenți, produse de îngrijire a locuinței, legume și fructe, precum și cu vitrina asistată unde sunt puse în vânzare carne și produse de mezelărie.

Cu peste 1300 de magazine în sute de localități din întreaga țară și mai bine de 21.000 de angajați, PROFI este cea mai extinsă rețea de retail modern și se afla la vârful ierarhiei celor mai mari angajatori privați din România.

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Profi a deschis primul concept store, în Ploiești. Cu ce noutăți vine retailerul