În următoarele 12 luni, Profi intenționează să identifice încă 500 de Parteneri la nivel național. Până la sfârșitul anului 2024, 99% din magazinele rețelei urmează să fie gestionate de Parteneri.
Faptul că oferim magazine la cheie, cu toate investițiile făcute deja în amenajarea spatiului, mobilier, echipamente și totodată plătim cheltuielile curente de funcționare explică de ce sistemul nostru este considerat atât de atractiv încât, în zone precum Oltenia și Moldova, peste 95% dintre magazinele Profi sunt acum gestionate de Parteneri.
Magda Amarie, Director Operațional
Sistemul presupune ca Partenerul să își înființeze o societate comercială și să angajeze personalul necesar pentru operarea magazinului la standardele stabilite de Profi, cel mai adesea fiind vorba chiar de personalul existent la momentul preluării.
Pentru serviciile de management și operare a magazinului, Profi oferă Partenerului un buget garantat lunar, un comision lunar din vânzări și un bonus anual. În funcție de performanță, Partenerul își poate influența în mod direct câștigurile lunare și poate ajunge la venituri similare cu cele ale unei pozitii de senior management.
Cu 28.000 de angajați în 1.654 de magazine proprii si Partener prezente în 795 de localități urbane și rurale. Profi SUPER, Profi CITY, Profi GO și Profi LOCO, cele patru formate de magazin ale rețelei, desfac o gamă de 5.000 de produse apreciate de cei peste 1,2 milioane de clienți care își fac zilnic cumpărăturile în aceste magazine. Mai bine de 94% din aceste produse provin de la furnizori din România. Cifra de afaceri a rețelei, de 11,6 miliarde lei, plasează compania pe locul trei în retailul românesc.
Profi promite să introducă primele case self scan până la sfârșitul anului
