Lectură de un minut

24 Jan 2023 - Știri și Noutăți

Produsele P&G se vor scumpi din nou, în ciuda scăderii cererii pentru detergenți. CFO: Oamenii nu vor înceta să își spele hainele

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

Cifrele nu arată prea bine pentru colosul internațional Procter & Gamble. Vânzările și profitul sunt sub presiune, iar creșterile puternice ale prețurilor nu pot compensa pe deplin scăderea volumelor.

Sursa foto: Procter & Gamble/ Facebook

În al doilea trimestru al anului financiar nu foarte fericit (octombrie - decembrie 2022), Procter & Gamble a mărit cu 10% prețurile pentru unele produse din portofoliul său, cum ar fi Ariel, Pampers sau Gillette, notează RetailDetail.eu.

În ciuda scumpirilor, volumele au scăzut doar cu 6%. Bineînțeles, scăderea a fost cauzată de lipsa puterii de cumpărare a oamenilor, dar și de războiul din Ucraina, P&G reducându-și producția din Rusia, și de blocajele cauzate de situația incertă din China. Astfel, compania a înregistrat o creștere globală a vânzărilor de doar 5 %.

Deși cifrele nu arată prea bine pentru P&G, compania a anunțat că prețurile produselor din portofoliu vor urca și anul acesta, deoarece consumatorii au reacționat bine în fața scumpirilor.

”Oamenii trebuie să spele hainele și să facă curățenie”, a declarat Andre Schulten, CFO al companiei.

Procter & Gamble mizează acum pe o creștere a vânzărilor de 4 - 5 % pentru întregul exercițiu financiar, puțin mai bună decât cea de 3 - 5 %, estimată anterior. Piața din China își va reveni în cele din urmă, dar presiunea asupra marjelor brute va continua, avertizează compania.

P&G deservește consumatori oferind unul dintre cele mai puternice portofolii ce include branduri precum Always®, Ambi Pur®, Ariel®, Fairy®, Gillette®, Head & Shoulders®, Lenor®, Oral-B®, Pampers®, Pantene® și Tide®. Comunitatea P&G desfășoară operațiuni în aproximativ 70 de țări din întreaga lume.

Citeste si:
Preț istoric: boabele de cacao, mai scumpe decât cuprul 
Preț istoric: boabele de cacao, mai scumpe decât cuprul 
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Produsele P&G se vor scumpi din nou, în ciuda scăderii cererii pentru detergenți. CFO: Oamenii nu vor înceta să își spele hainele