Lectură de un minut

17 Mai 2024 - Știri și Noutăți

Produsele Haribo revin pe rafturile magazinelor Lidl, după o dispută de un an între retailer și producător

Mădălina Dinu

Abonează-te pe  

După o dispută care a durat mai bine de un an, Lidl poate vinde din nou dulciurile Haribo. Retailerul de tip discount a pierdut ceva teren în categoria dulciurilor din cauza disputei.

Sursa foto: Shutterstock

Producătorul de dulciuri Haribo și Lidl și-au reluat relațiile comerciale, relatează revista germană de specialitate Lebensmittel Zeitung. Liderul de piață din categoria jeleurilor de fructe își readuce discret produsele pe rafturile discounterului, după ce a lipsit de acolo timp de un an, notează retaildetail.eu.

Producătorul a oprit livrările la nivel mondial în aprilie 2023, după dezacorduri privind condițiile de achiziție, dar acum cei doi parteneri comerciali au ajuns în cele din urmă la un acord.

Lidl a compensat dispariția mărcii de dulciuri cu marca sa privată Sweet Corner, dar nu a fost suficient. Potrivit studiilor de piață, creșterea vânzărilor în categoria produselor de cofetărie la Lidl în cele douăsprezece luni până în februarie 2024 a fost cu peste două puncte procentuale mai mică decât evoluția pieței în ansamblu. Concurentul Haribo, Katjes, a reușit să beneficieze de pe urma pierderii liderului de piață.

Lidl a fost fondat în Neckarsulm, Germania, ca lanț de magazine de tip discount. Lidl face parte din Schwarz Gruppe, care include, de asemenea, hipermarketurile Handelshof și Kaufland. Compania a achiziționat magazinele de reduceri Plus, pe care le-a reformat și le-a redenumit Lidl. În prezent, Lidl are magazine în aproape toate țările europene și este unul dintre cele mai mari lanțuri de magazine de tip discount din Europa.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Produsele Haribo revin pe rafturile magazinelor Lidl, după o dispută de un an între retailer și producător