Producătorul de dulciuri Haribo și Lidl și-au reluat relațiile comerciale, relatează revista germană de specialitate Lebensmittel Zeitung. Liderul de piață din categoria jeleurilor de fructe își readuce discret produsele pe rafturile discounterului, după ce a lipsit de acolo timp de un an, notează retaildetail.eu.
Producătorul a oprit livrările la nivel mondial în aprilie 2023, după dezacorduri privind condițiile de achiziție, dar acum cei doi parteneri comerciali au ajuns în cele din urmă la un acord.
Lidl a compensat dispariția mărcii de dulciuri cu marca sa privată Sweet Corner, dar nu a fost suficient. Potrivit studiilor de piață, creșterea vânzărilor în categoria produselor de cofetărie la Lidl în cele douăsprezece luni până în februarie 2024 a fost cu peste două puncte procentuale mai mică decât evoluția pieței în ansamblu. Concurentul Haribo, Katjes, a reușit să beneficieze de pe urma pierderii liderului de piață.
Lidl a fost fondat în Neckarsulm, Germania, ca lanț de magazine de tip discount. Lidl face parte din Schwarz Gruppe, care include, de asemenea, hipermarketurile Handelshof și Kaufland. Compania a achiziționat magazinele de reduceri Plus, pe care le-a reformat și le-a redenumit Lidl. În prezent, Lidl are magazine în aproape toate țările europene și este unul dintre cele mai mari lanțuri de magazine de tip discount din Europa.