Lectură de un minut

26 Aug 2019 - Știri și Noutăți

Produsele de curatare Seventh Generation au intrat in portofoliul Unilever

Unilever lanseaza in Romania brandul Seventh Generation cu produse ecologice destinate curateniei. Originar din SUA acesta aduce in atentia consumatorilor un portofoliu de produse de curatare a casei lipsite de ingrediente sintetice cum ar fi colorantii si inalbitorii sintetici, parfumul sau alcoolul, nucleul formulelor sale bazandu-se pe puterea naturii, noteaza Magazinul Progresiv.

 

Portofoliul Seventh Generation cuprinde mai multe categorii

  • detergenti lichizi pentru rufe
  • detergenti pentru vase (atat pentru spalare manuala, cat si pentru masina de spalat vase)
  • detergenti universali
  • detergenti pentru baie
Seventh Generation este un pionier in inovatiile responsabile si sustenabile, din care fac parte detergenti si produse de curatare destinate casei. Lansarea noului brand in Romania este, cu siguranta, un raspuns la dorinta consumatorilor de a se bucura de produse de home care sa le depaseasca asteptarile si care, in acelasi timp, sa guverneze in jurul unei filosofii curate si inspirate din puterea naturii. Seventh Generation se adreseaza nu doar generatiilor actuale, ci si urmatoarelor sapte, propunand formule de curatare create pentru multiple tipuri de nevoi casnice”, a fost Claudia Fulgeanu, HPC Incubator Marketing Lead Unilever South Central Europe de aceeasi sursa.
 
Unilever este unul dintre liderii globali pe piata bunurilor de larg consum, cu operatiuni puternice in peste 100 de tari si vanzari in peste 180 de tari. In regiunea din sud-centru a Europei, grupul Unilever desfasoara operatiuni pe pietele produselor alimentare, de ingrijire personala si de ingrijire a locuintei, prin Unilever South Central Europe si Unilever Romania
 
 

Citeste si:
„Impreuna Acasa”, o campanie Delikat si Salvati Copiii pentru sustinerea copiilor ramasi singuri acasa

Citeste mai departe: