Lectură de 2 minute

24 Mai 2021 - Știri și Noutăți

Producătorul de corpuri de iluminat Eglo vrea să deschidă magazine în toate orașele mari și să se extindă în zona B2B

Anca Olteanu

Abonează-te pe  

Eglo România, filiala producătorului austriac de corpuri de iluminat Eglo Leuchten, vrea să deschidă magazine proprii în toate orașele cu peste 200.000 de locuitori și să se extindă pe segmentul Business to Business: clădiri de birouri, comerciale și industriale, după ce în ultimii 25 de ani de prezență pe piața locală a investit peste 10 milioane de euro.

”Cu o cifră de afaceri de 5,9 milioane de euro anul trecut, planul nostru pe termen mediu este să deschidem magazine proprii în toate orașele cu peste 200.000 de locuitori, având în vedere un apetit în creștere pentru produse calitative de design interior pe piața românească”, spune Cătălin Dumitrașcu, manager general al Eglo România.

În ultimii 25 de ani, filiala românească a grupului Eglo Leuchten Austria, a investit peste 10 milioane de euro în dezvoltarea rețelei de show-room-uri proprii, angajați, magazine partenere și platforma proprie online.

Crește cererea pentru corpurile de iluminat pentru birou

În contextul sistemului de work from home din ultimul an și al menținerii unui sistem hibrid pe termen mediu, specialiștii Eglo estimează o creștere de 15% pentru corpurile de iluminat pentru birou. În ultimul an compania a investit în digitalizare și perfecționarea platformei online, care îi permite să livreze acum în întreaga țară. Vânzările online au crescut cu 200% în ultimul an aprilie 2020-aprilie 2021 și își mențin trendul ascendent.

Odată cu lansarea gamei EGLO Professional la nivel internațional, compania intenționează să abordeze segmentul Business to Business (B2B): clădiri de birouri, comerciale și industriale.

”Putem deservi dezvoltatorii de parcuri logistice cu soluții de iluminat industrial pentru hale, precum și investitorii în proiecte de birouri sau clădiri comerciale cu soluții spectaculoase de iluminat interior și exterior”, explică Dumitrașcu.

Eglo România Prodexim a fost înființată în anul 1996. În 2008 a fost inaugurat sediul propriu din Măgurele, Ilfov, cu birouri, showroom de prezentare și depozit. În 2016 s-a inaugurat showroomul din Cluj-Napoca, iar în anii următori au urmat deschiderile showroomurilor din Timișoara, Constanța, Afumați (Ilfov) și Sibiu. În 2019 s-a lansat magazinul online și primul magazin de tip shop-in-shop, în Brașov, implementat ulterior în magazinele partenerilor din Râmnicu Vâlcea, Slatina, Oradea, Suceava și Galați.

Citeste si:
5 to go pregătește lansarea mai multor produse de snacking în retail
5 to go pregătește lansarea mai multor produse de snacking în retail
Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Producătorul de corpuri de iluminat Eglo vrea să deschidă magazine în toate orașele mari și să se extindă în zona B2B