Lectură de 3 minute

26 Feb 2024 - Știri și Noutăți

Producătorul de carne de pui Transavia a bugetat investiții de peste 50 de milioane de euro, în 2024. Ce va face cu banii

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

TRANSAVIA, producător de carne de pui din România, anunță Planul de Accelerare a Creșterii Solide pentru următorii 3 ani, cu o dublare a cifrei de afaceri și a profitului până în 2026.

Sursa foto: TRANSAVIA

După cel mai bun an din istoria companiei de aproape 33 de ani, cu venituri de peste 1 miliard de lei și un profit record pentru sector, cu o evoluție pozitivă față de anul anterior, compania așteaptă rezultate de top pentru viitorul apropiat, ca o continuare firească a investițiilor susținute și a succesului de până acum.

„TRANSAVIA este o companie antreprenorială românească, înființată imediat după revoluție, în 1991, care a crescut constant și sustenabil prin forța și viziunea proprie”, declară dr. ing. Ioan Popa, Președinte și Fondator TRANSAVIA.

După ce în 2023, TRANSAVIA a pus în funcțiune o noua linie de produse procesate care îi permite dublarea capacității de procesare a cărnii de pui în produse elaborate, compania alimentează accelerarea creșterii cu cel mai ridicat nivelul de investiții anuale din istoria sa, dar și din sector. Astfel, în 2024, compania va investi peste 50 de milioane de euro, din fonduri proprii, susținând dezvoltarea rapidă, prin proiecte cu randament ridicat în modernizarea și extinderea capacităților de producție. La această investiție se adaugă și alți vectori de creștere planificați pentru susținerea dublării cifrei de afaceri și a profitului în viitorii 3 ani:

  • utilizarea energiei regenerabile în proporție de 80-100% din necesarul proceselor de producție, produsă de panourile fotovoltaice și stația de co-generare de înaltă eficiență energetică puse în funcțiune de anul trecut,
  • digitalizarea, eficientizarea și optimizarea lanțului valoric prin abordarea circulară în toate activitățile „de la bob la furculiță... și înapoi”, reutilizând oriunde se poate fiecare element rezultat din procesele de producție,
  • inovații și extinderea portofoliului de produse,
  • cucerirea de noi segmente și piețe,
  • achiziții de noi jucători din țară și din străinătate.

TRANSAVIA este producător de carne de pui, fiind una dintre cele mai importante afaceri de familie, care deține și produce brandul de carne de pui Fragedo și semipreparate pe bază de pui Papane. Unul dintre cei mai mari angajatori români, TRANSAVIA are în prezent peste 2.300 de angajați, care activează preponderent în cele 31 ferme de creștere a păsărilor și în cele 4 ferme de producție vegetală, în fabrica de nutrețuri combinate, în cele 3 abatoare de ultimă generație și în fabrica de procesare a cărnii. În fermele TRANSAVIA, localizate în 8 județe din România, se produc anual peste 100.000 de tone de carne de pui. Aproximativ 30% la sută din producția anuală a companiei merge către export, în mai multe state europene și de pe alte continente. Fragedo, brand emblemă al companiei, este primul brand din România care, în urma evaluării Consiliului Român pentru Publicitate (RAC) a primit dreptul de a purta pe spotul TV sigiliul Marca Etică, ce atestă respectarea principiilor etice și a bunelor practici de publicitate. TRANSAVIA publică Rapoarte de Sustenabilitate din 2019 și este singura companie cu capital 100% românesc care și-a asumat standardele pentru a fi co-semnatară a Codului de Conduită al UE cu privire la Practicile Responsabile Comerciale și de Marketing în Sectorul Alimentar.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Producătorul de carne de pui Transavia a bugetat investiții de peste 50 de milioane de euro, în 2024. Ce va face cu banii