Coca-Cola Specialty ofera o serie de trei bauturi intr-un ambalaj de colectie, prin readucerea pe piata a sticlei folosite pentru imbuteliere acum mai bine de un secol, la inceputul anilor 1900:
- caise si pin
- mure si ienupar
- mere si soc
Recunoscuta in cadrul Companiei Coca-Cola ca fiind un adevarat hub de inovatie la nivel european, Romania este prima si singura piata din lume care a lansat Coca-Cola Specialty, pana acum.
"Coca-Cola este un brand care a reusit mereu sa aduca oamenii impreuna, oferindu-le de-a lungul timpului nu doar simple produse, ci adevarate experiente, surprizatoare si relevante. In spiritul acestei misiuni, inovam permanent, in linie cu preferintele consumatorilor nostri. Prin Coca-Cola Specialty, mizam pe doua atribute puternice: readucerea in prim plan a sticlei retro si cele 3 combinatii de arome neasteptate care ofera un gust original si contemporan. Coca-Cola Specialty si conceptul de comunicare ”More than retro” (“Mai mult decat retro”) sunt propunerea Coca-Cola pentru cei care stiu sa se bucure de tot ce e mai bun din trecut si din prezent.”, a declarat Miruna Smeureanu, Director de Marketing Coca-Cola Romania.
Gama Coca-Cola Specialty este imbuteliata local, in fabrica Coca-Cola HBC Romania din Ploiesti si este disponibila deja in magazinele din tara, in sticla de sticla de 250 ml.