Prin intermediul acestei aplicații, cumpărătorii vor putea vizualiza statusul tuturor comenzilor plasate, într-un singur loc, fără a mai fi nevoiți să verifice periodic alte aplicații sau site-uri. Vor primi notificări pe telefon în timp real, în fiecare etapă a livrării (de la procesarea comenzii de către comerciant, până la livrarea propriu-zisă), iar la finalul comenzii, vor putea inclusiv să ofere rating și feedback referitor la calitatea livrării.
Parcely by Postis poate fi descărcată în mod gratuit din Google Play și App Store. La lansare, aplicația poate fi utilizată de cumpărătorii din România, ulterior urmând să fie disponibilă și în alte piețe din Europa Centrală și de Est.
Cum funcționează aplicația:
-
în cazul în care livrarea este optimizată de retailer prin intermediul platformei Postis, informațiile sunt preluate automat, iar notificările sunt transmise către numărul de telefon care a fost introdus de cumpărător la momentul lansării comenzii;
-
în cazul în care cumpărătorul dorește să urmărească un colet care nu a fost procesat prin intermediul platformei, poate introduce manual numărul comenzii (AWB-ul) primit de la curier sau comerciant, iar comanda va fi adăugată în lista sa, urmând ca aplicația să îl notifice ulterior la fiecare schimbare a stării în livrare.
Cumpărătorii află ora de livrare, prin Parcely de la Postis
Utilizatorii finali vor afla inclusiv estimarea intervalului orar în care comanda urmează să fie livrată, pe baza algoritmilor de Inteligență Artificială (AI), atunci când comenzile sunt optimizate prin intermediul platformei Postis.
„Aplicația Parcely by Postis a fost dezvoltată pornind de la un studiu asupra experienței de cumpărare Click-to-Door efectuat în ultimul an, în care am analizat din perspectiva a 64 de metrici de e-commerce un număr de peste 15 milioane de click-uri, concretizate în peste 500.000 de comenzi online, pentru 35 de retaileri care utilizează Postis. În total, au fost analizate peste 1 miliard de datapoints, iar concluziile ne-au ajutat să dezvoltăm funcționalitățile de care atât clienții finali, cât și comercianții, au nevoie pentru a nu știrbi bucuria shopping-ului. Estimăm că Parcely va îmbunătăți calitatea livrărilor pentru mai mult de 250.000 de cumpărători în primele 6 luni de la lansare”, spune Andrei Moldoveanu, product owner Postis.
Sameday, peste 80 de milioane de colete livrate și o cifră de afaceri de peste 1 miliard de lei, în 2023. Ce planuri are compania pentru 2024
Înființat în 2016, Postis este un start-up logtech din România, care integrează furnizorii de distribuție și livrare și poate fi utilizată de orice companie din România și Europa Centrală și de Est care transportă și livrează bunuri. Platforma este utilizată, în prezent, de peste 200 de companii, printre care: Flanco, Ikea, Cărturești, Elefant.ro, Dr. Max, Auchan, Intersport, Cora sau Noriel. Postis a demarat expansiunea în noi piețe și a lansat la finalul lunii februarie operațiunile din Polonia, în orașul Wroclaw. Compania are în curs de finalizare o nouă rundă de investiții de Serie A, care va finanța extinderea operațiunilor în Europa Centrală și de Est, dezvoltarea în continuare a platformei și creșterea echipei.