Lectură de un minut

04 Apr 2019 - Știri și Noutăți

Planuri de expansiune pentru retailerul Replay, care va deschide noi magazine monobrand, inclusiv in Romania, pana in 2021

Anuntul a fost facut de compania Fashion Box, cea care detine brandul Replay la nivel mondial. Planul de dezvoltare in Romania continua dupa ce in toamna lui 2018 au fost deschise doua noi magazine in AFI Cotroceni si ParkLake, in parteneriat cu The Fashion Company, cea mai mare companie de fashion retail din sud-estul Europei.

Asta in contextul in care in anul 2018, la nivel mondial, brandul Replay a avut vanzari de 237,9 milioane de euro, incasarile cu 21 de procente mai mari in comparatie cu 2017. Potrivit anuntului facut de compania Fashion Box, cea care detine brandul, 85% din vanzari au reprezentat exporturi.

Plecand de la aceste date, reprezentantii Replay anunta ca isi extind planul de dezvoltare in Europa de Est, cu focus pe Romania, Serbia, Bosnia, Kosovo, Macedonia si Muntenegru.
 
In aceste tari vor fi deschise opt magazine monobrand Replay pana in 2021.Planul de crestere este aplicat in aceste zone in sistem joint venture, in parteneriat cu The Fashion Company, cea mai mare companie de fashion retail din sud-estul Europei.
 
In Romania, brandul Replay isi continua dezvoltarea, dupa ce in toamna anului trecut, doua magazine monobrand au fost deschise in Bucuresti – AFI Cotroceni si ParkLake.
 
Rezultatele pozitive din 2018 vin ca urmare a unei strategii bazata pe atentie asupra calitatii produselor si inovatie. Vom urmari, in special, dezvoltarea de noi piete, dar si consolidarea celor existente. ”, a declarat Matteo Sinigaglia, CEO Fashion Box.
 
 
 

Citeste mai departe: