Sectorul global al frumuseții, care se așteaptă să ajungă la 451 de miliarde de dolari până la sfârșitul anului 2023, în creștere de la 432 de miliarde de dolari în anul precedent, va beneficia în special de impulsul segmentului foarte dinamic al îngrijirii pielii, dar și de ascensiunea regiunii Asia-Pacific, potrivit fashionnetwork.com.
Produsele de îngrijire a pielii reprezintă o pârghie de creștere
Cererea de produse de îngrijire, care a crescut și în timpul pandemiei și al confinărilor succesive, interesul tot mai mare pentru produsele de înfrumusețare naturale, îmbătrânirea globală a populației sau utilizarea pe scară largă a produselor de protecție solară sunt doar câteva dintre tendințele majore care stimulează piața de îngrijire a pielii. Numai această piață se estimează că va ajunge la 256 de miliarde de dolari până în 2031, cu o creștere medie anuală de 4,6%.
În perioada de prognoză, regiunea Asia-Pacific reprezintă cea mai mare parte a pieței globale de produse cosmetice. De fapt, regiunea ar trebui să continue să înregistreze o cerere puternică de produse de machiaj, produse pentru păr și, de asemenea, de parfumuri. Creșterea nivelului de trai și noile așteptări ale consumatorilor vor impulsiona piața, în special în China și India.
Regiunea Asia-Pacific este impulsionată de comerțul electronic
În regiune, comerțul electronic ar trebui, de asemenea, să continue să joace un rol cheie. Potrivit Forumului Economic Mondial, regiunea Asia-Pacific reprezintă deja 60 % din vânzările online la nivel mondial, iar ponderea sa în total ar trebui chiar să se dubleze până în 2025, ajungând la 2 trilioane de dolari. Această tendință este benefică și pentru produsele cosmetice. În plus, potrivit Transparency Market Research, fuziunile și achizițiile din sectorul frumuseții ar putea accelera în regiune.
Până în 2031, Europa ar trebui să cunoască o creștere descrisă ca fiind stabilă. Fiind cea mai mare piață pentru ingredientele cosmetice naturale, ar putea beneficia semnificativ de creșterea cererii globale.