Lectură de 3 minute

01 Oct 2020 - Știri și Noutăți

Philips lansează două noi espressoare, produse la Orăștie. Cine consumă cafea și ce contează în achiziția unui espressor

Andra Imbrea

Abonează-te pe  

Royal Philips, lider global în categoria aparatelor de uz casnic, lansează astăzi, de Ziua Internațională a Cafelei, două noi serii de espressoare Full Auto: Philips 5400 LatteGo și 4300 LatteGo și 4300 cu sistem clasic de spumare. Noile espressoare sunt produse în fabrica de la Orăștie, singura fabrică de espressoare Philips din lume.

Lansarea seriei 5400 vine în contextul unei creșteri de două cifre a pieței de aparate de cafea, Philips fiind lider detașat la nivel local. Aceste rezultate se datorează în principal interesului crescut al consumatorilor pentru acest tip de produs, existând o creștere semnificativă a căutărilor pe această categorie.

Potrivit unui studiu desfășurat de Philips împreună cu echipa Cult Market Research, pe timpul pandemiei au existat o serie de schimbări în comportamentul românilor în ceea ce privește consumul de cafea:

  • 95% s-au (re)obișnuit cu prepararea cafelei acasă
  • 24% au schimbat brandul de cafea
  • 21% sunt mai preocupați de ritualul preparării cafelei și cel al consumului de cafea
  • 16% au achiziționat un aparat de cafea
  • 5% au schimbat modul de preparare a cafelei
  • 8% consumă mai multă cafea.

Cine consumă cafea în România

De altfel, rezultatele acestui studiu arată că în pandemie a crescut ușor și proporția celor care preferă să își bea cafeaua la espressorul automat (de la 12% la 15%).

Profilul socio demografic al băutorilor de cafea în România arată astfel:

  • 58% femei, 48% bărbați
  • Vârstă: 23% 18-34 ani, 29% 35-49 ani, 31% 50-64, 17% 65+
  • Stare civilă: 65% căsătoriți, 28% singuri, 5% locuiesc cu partenerul, 2% locuiesc singuri
  • Mediu: 57% Urban, 43% Rural

Ce contează în achiziția unui espressor

Studiul mai arată și faptul că, printre cele mai importante criterii de selecție ale unui espressor se numără, în principal: prețul, ușurința de preparare a cafelei, brandul de proveniență, dar și funcția care să permită spumarea laptelui.

Philips a observat o creștere în dorința consumatorilor de a bea specialități delicioase de cafea cu lapte, în confortul propriei case. De altfel, cea mai importantă inovație în categoria de espressoare automate Philips este reprezentată de sistemul LatteGo, singura carafă din doar 2 părți, fără tuburi sau alte componente, care se curăță în mai puțin de 15 secunde. Espressoarele automate Philips sunt singurele de pe piață care au o astfel de soluție pentru lapte, motiv pentru care, anul 2020 este anul în care Philips întregește această schimbare la nivel de portofoliu, prin lansarea a doua noi serii 4300 & 5400.

Printre principalele beneficii ale noului espressor Philips 5400 LatteGo se regăsesc:

Citeste si:
Schwarz Group, proprietarul Lidl și Kaufland, investește 200 de milioane de euro în extinderea online a celor două lanțuri de magazine
Schwarz Group, proprietarul Lidl și Kaufland, investește 200 de milioane de euro în extinderea online a celor două lanțuri de magazine
  • 12 varietăți de cafea, printr-o singură atingere de buton: Cafea simplă, Café au Lait, Café Crema, Americano, Flat White, Cappuccino, Latte Macchiato, Café Latte Espresso intens, Espresso Lung sau Ristretto
  • Funcția de extra shot – un ristretto pe care poți să îl adaugi pentru o cafea mai intensă
  • Personalizare ușoară: 5 setări pentru tărie, 5 setări pentru volumul de cafea și lapte, 3 trepte pentru temperatură
  • 4 profiluri de utilizator
  • Display intuitiv, cu pictograme și ecran TFT color

Prețurile pentru noile espressoare sunt:

  • Philips 5400 LatteGo - 3497 lei
  • Philips 4300 LatteGo – 3120 lei
  • Philips 4300 cu sistem clasic de spumare - 2528 lei

Espressoarele pot fi achiziționate atât de pe philips.ro, cât și din magazinele partenere.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Philips lansează două noi espressoare, produse la Orăștie. Cine consumă cafea și ce contează în achiziția unui espressor