Piaţa globală a produselor dedicate animalelor de companie este în continuă creştere, numai anul trecut, în Uniunea Europeană, numărul gospodăriilor cu cel puţin un animal de companie în îngrijire fiind mai mare cu 8% faţă de 2020. În aceste condiţii Grupul Pet Network International duce mai departe procesul de dezvoltare şi creşte numărul de magazine, ajungând la peste 200 de locaţii destinate proprietarilor de animale care îşi doresc să aibă acces rapid la produse de îngrijire şi farmaceutice pentru acestea.
Compania Zvjerinjak, intrată recent în portofoliul Pet Network International, activează pe piaţa croată de 9 ani, sporind astfel prezenţa grupului la nivelul întregii ţări, dar mai ales în capitala Zagreb. Magazinele vor fi integrate în brandul local Pet Centar.
Cea de-a doua companie, achiziţionată din Bulgaria de această dată, Zoo Group Stefanov, este prezentă pe piaţa vecinilor noştri de mai bine de 13 ani şi este lider de piaţă, cu cele 29 de magazine şi platforma de eCommerce extrem de bine dezvoltată.
Cu sediul central în Croaţia, Pet Network International este o companie în domeniul comercializării de produse de îngrijire destinate animalelor de companie în 5 ţări din sud-estul Europei. Pet Network International are peste 200 de magazine şi platforme eCommerce în România, Croaţia, Slovenia, Serbia şi Bulgaria sub brandurile Animax, Pet Centar, Maxi Pet, Mr. Pet şi Dr. Stefanov, în care comercializează mâncare, recompense, accesorii, dar şi servicii de îngrijire şi consultanţă veterinară.