ExpoziÈ›ia EXPO RETAIL 2022 – Smart Green & Tech a avut disponibile tehnologii, echipamente, soluÈ›ii È™i servicii pentru retail, eCommerce È™i industria FMCG È™i pentru companii, în general, È™i a reprezentat o oportunitate pentru vizitatori de a vedea noutăți È™i inovaÈ›ii din domeniu în vederea unor upgrade-uri pe tehnologie È™i echipamente sau în vederea implementării unor servicii noi, care să îmbunătățească experienÈ›a de shopping a clienÈ›ilor.
Peste 300 de participanÈ›i au trecut pragul expoziÈ›iei EXPO RETAIL 2022 – Digital, Green & Tech, în cele două zile de eveniment, dintre care 120 de persoane din partea celor 25 de parteneri È™i expozanÈ›i È™i peste 180 de vizitatori – buyeri/ directori de achiziÈ›ie, owneri de business sau alÈ›i manageri care decid achiziÈ›ia, din companii de retail, centre comerciale, eCommerce, companii din FMCG, DIY etc.
Un concept unic de expoziÈ›ie: un eveniment de business închis
„Ne-au lipsit evenimentele, în general, după o pauză de doi ani, dar ne-a lipsit, mai ales, o astfel de expoziÈ›ie B2B dedicată tehnologiei È™i echipamentelor pentru retail, după cum mulÈ›i dintre participanÈ›i au remarcat în cele două zile de eveniment.
Într-un an atipic, cu un context dificil, am reuÈ™it, totuÈ™i, să organizăm È™i să construim o astfel de expoziÈ›ie, la care muncim de foarte mult timp, chiar de dinainte de pandemie, o expoziÈ›ie B2B niÈ™ată, cu un concept unic: un eveniment de business închis, în care vizitatorii sunt doar persoane care decid achiziÈ›ia în companiile lor, atunci când vine vorba de tehnologie, echipamente È™i servicii, un concept care din punct de vedere vizitatori pune accentul pe calitate È™i mai puÈ›in pe cantitate, oferită partenerilor È™i expozanÈ›ilor.
De la bun început, acesta a fost angajamentul nostru față de parteneri È™i expozanÈ›i: de a le oferi doar vizitatori avizaÈ›i, profesioniÈ™ti în achiziÈ›ii.
În final, a ieÈ™it o expoziÈ›ie potrivită ca dimensiune È™i reprezintă un show case pentru a creÈ™te È™i diversifica următoarea ediÈ›ie È™i a mări numărul de expozanÈ›i, pentru că diversitatea de expozanÈ›i va atrage de la sine, cu siguranță, È™i mai mulÈ›i vizitatori. Ne vedem la următoarea ediÈ›ie, din octombrie 2023,” ne-a declarat Claudiu Ciobanu, co-founder & editor coordonator Retail FMCG Media, din care face parte È™i publicaÈ›ia retail-FMCG.ro, organizatorul expoziÈ›iei EXPO RETAIL 2022 – Digital, Green & Tech.
Parteneri È™i expozanÈ›i EXPO RETAIL 2022 – Digital, Green & Tech
Ce facem în weekend? ParkLake organizează o expoziție interactivă pentru copii
Lista de parteneri și expozanți ai ediției din acest an a cuprins companii și branduri precum:
• Cargus – Partener SMART È™i expozant;
• cora România È™i cora Pro – Retail Partner È™i expozant;
• Plin Tech, COMARCH È™i Gun Media – Parteneri TECH È™i expozanÈ›i;
• Vectra Eurolift Service, Recicleta (un program Viitor Plus), Green Ambalaje È™i TOMRA Collection – Parteneri GREEN È™i expozanÈ›i;
• Syscom Digital – Visual Partner;
• Update Advertising – Advertising Partener È™i expozant;
• BIODEGRA, FEPRA, Artificial Intelligence Visual Analytics (AiVA), Smart ID Dynamics, QInStore Radio, GLOVE È™i PlanRadar – expozanÈ›i.
De asemenea, Domeniile SâmbureÈ™ti a fost Wine Partner, AQUA Carpatica a fost Refreshment Partner, Tucano Coffee a fost Coffee & Sweets Partner, iar Carlsberg a fost Cooling Partner.
Save the date 25 – 26 octombrie 2023 pentru EXPO RETAIL 2023 – Digital, Green & Tech
Cea de-a doua ediÈ›ie EXPO RETAIL – Digital, Green & Tech va avea loc în perioada 25 – 26 octombrie 2023, la Combinatul Fondului Plastic, sala Senat, din BucureÈ™ti, pe o suprafață expoziÈ›ională dublă, cu 50 de standuri.
Pentru rezervare standuri È™i oferte personalizate parteneri EXPO RETAIL 2023 – Digital, Green & Tech, accesaÈ›i www.expo-retail.com