Acțiunea este parte a campaniei de recrutare „Credem în tinerii din România”, iar locurile de muncă vizează toate pozițiile disponibile în restaurantele McDonald’s: Crew member - lucrător comercial, Barista, Manager Trainee sau Guest Experience Leader - responsabil ospitalitate, fiind dedicate atât aplicanților din București, cât și celor din alte orașe din țară unde compania este prezentă.
McDonald’s își propune astfel să vină în sprijinul tinerilor, oferindu-le acestora oportunitatea de a se alătura unui mediu de lucru plăcut și incluziv, beneficiind de un salariu motivant, un program flexibil, care le permite să își continue studiile sau să își urmeze pasiunile, și un proces rapid de promovare. Astfel, un tânăr angajat care se alătură companiei în programul de Manager Trainee poate deveni director de restaurant în 3 ani de zile.
„Pachetul de beneficii pe care îl oferim este cu siguranță atractiv pentru tineri. Peste 44% dintre membrii echipei McDonald’s au vârsta sub 25 de ani, iar peste 30% dintre colegii noștri se află la primul lor job. De aceea, campania <
Cele 1.000 de locuri de muncă oferite în cadrul noii campanii de recrutare se adresează tuturor persoanelor cu vârsta de peste 16 ani și pot fi accesate și de candidați fără experiență, cu studii medii sau care sunt în curs de finalizare a studiilor superioare. Pentru un nou angajat, salariul variază în funcție de poziția ocupată și numărul de ore lucrate, la care se adaugă tichetele de masă, diverse sporuri pentru ture de noapte sau de weekend și bonusuri în funcție de rezultatele restaurantului.
Angajații beneficiază, de asemenea, de sesiuni de training gratuit pentru dezvoltarea abilităților de lucru cu clienții sau pentru a deprinde abilități de management, cursuri de igienă și ospitalitate, programe de sprijin în educație, ajutoare sociale, zile libere pentru evenimente speciale, campanii cu premii, bonusuri de recomandare sau pentru răsplătirea performanțelor.
Totodată, li se oferă o reducere de 50% la achiziționarea produselor preferate în timpul programului de lucru și, în limita locurilor disponibile, au posibilitatea de a lucra la restaurantul aflat cel mai aproape de casă.
Campania de comunicare „Credem în tinerii din România” le oferă tinerilor posibilitatea unui prim pas pe piața muncii, unde dorința de a învăța compensează cu lipsa de experiență, iar activitatea la job nu intervine în timpul dedicat studiului. Campania este prezentă pe toate mediile de comunicare la nivel național și cuprinde o serie de activări dedicate potențialilor și viitorilor angajați ai brandului.
Indexul locurilor de muncă OLX: Producția și logistica, domeniile cu cele mai multe joburi disponibile, în 2023
Cei interesați de posturile oferite de McDonald’s în cadrul noii campanii de recrutare, pachetul de beneficii și procesul de aplicare pot accesa informațiile și pe site-ul companiei.
Despre Premier Restaurants
Premier Restaurants România operează restaurantele McDonald’s în România. McDonald’s este lider al pieței restaurantelor, cu 92 de restaurante în 28 de orașe, dintre care 46 restaurante cu McDrive și 47 de cafenele McCafé. Până în prezent, compania a investit peste 800 milioane de lei în România și are o echipă de peste 5.000 de angajați.
Premier Restaurants România este parte a companiei Premier Capital, partenerul pentru dezvoltare al restaurantelor McDonald’s din Estonia, Grecia, Letonia, Lituania, Malta și România. Premier Capital plc operează 167 de restaurante și are 9000 de angajați, servind peste 150 de milioane de clienți anual, în cele 6 piețe. Premier Capital plc reprezintă business-ul McDonald’s al grupului Hili Ventures Ltd, prezent în 10 țări și implicat în diverse operațiuni de logistică, transport naval, inginerie, petrol și gaze, tehnologie, proprietăți, ospitalitate și leasing și care deține parteneriate cu McDonald’s și Apple.