Prin aceasta initiativa PepsiCo isi propune sa gaseasca tineri cu talent pentru business care pot identifica ceea ce ei considera ca va fi urmatoarea idee revolutionara in industria alimentelor si bauturilor.
Absolventii care se vor inscrie la acest program vor trebui sa creeze un produs unic, din categoria alimentelor sau bauturilor, sau sa dezvolte un produs PepsiCo existent si sa-l prezinte specialistilor companiei, impreuna cu un plan de lansare pe piata.
Programul PepsiCo Go Trendsetter Challenge este disponibil de-a lungul a noua piete unde compania este activa: Marea Britanie, Spania, Belgia, Olanda, Serbia, Romania, Grecia, Rusia si Africa de Sud.
Prin aceasta initiativa, absolventii talentati vor putea incepe o cariera internationala, avand posibilitatea de a lucra cu colegi din toata lumea pe unele dintre cele mai mari si importante branduri din domeniul FMCG la nivel global. Etapele care vor trebui urmate sunt:
- Prima etapa: inscrierea ideilor
Absolventii sunt invitati sa-si inregistreze si sa trimita online propunerea lor legata de umatoarea mare tendinta din industria alimentelor si bauturilor si modul in care aceasta poate fi lansata pe piata.
- Etapa a doua
Mentorii ajuta la punerea in practica a ideilor; expertii din cadrul PepsiCo vor selecta conceptele cu cel mai mare potential dintre toate cele inscrise.
- Etapa a treia: Finala
Candidatii alesi in a doua etapa a competitiei, vor castiga un loc in finala si vor avea oportunitatea de a-si prezenta ideea unui panel format din experti in marketing de la PepsiCo. Toti finalistii vor avea oportunitatea de a participa la un interviu pentru a obtine un loc in programele competitive PepsiCo.