Lectură de un minut

17 Jan 2023 - Știri și Noutăți

PepsiCo lansează o nouă băutură acidulată

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

PepsiCo a lansat o nouă băutură acidulată, cu gust de lămâie, intitulată STARRY. Noul produs este disponibil atât în varianta cu zahăr, cât și în varianta fără zahăr. STARRY este o completare la portofoliul de băuturi PepsiCo din America de Nord. Produsul nu conține cofeină și va fi disponibil în ambalaje de diferite dimensiuni. 

Sursa foto: PepsiCo/ Facebook

Produsul vine chiar și cu un plan de marketing bine elaborat pornind de la mottoul STARRY Hits Different. Consumatorii vor fi informați printr-o campanie la televiziunile naționale, dar și prin mesaje țintite pe social media, scrie ESM.

Produsele PepsiCo ajung la consumatori din peste 200 de țări din întreaga lume. PepsiCo a generat o cifră de afaceri de peste 79 de miliarde dolari în 2021, generată de un portofoliu de alimente și băuturi care include Lay’s, Doritos, Cheetos, Gatorade Pepsi-Cola, Mountain Dew, Quaker și SodaStream.

Portofoliul PepsiCo este alcătuit dintr-o gamă variată de produse alimentare și băuturi, incluzând numeroase branduri iconice ce generează fiecare, anual, peste 1 miliard de dolari în vânzări de retail.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  PepsiCo lansează o nouă băutură acidulată