Lectură de un minut

30 Sep 2022 - Știri și Noutăți

PEPCO deschide încă un magazin în București și ajunge la 400 de unități în România

Viorela Pitulice

Abonează-te pe  

PEPCO România, retailerul polonez prezent pe piața locală de 7 ani, deschide un nou magazin în București, în sectorul 3 pe strada Liviu Rebreanu, ajungând la un număr de 400 de unități la nivel național.

Sursa foto: Pepco România

Compania își continuă astfel expansiunea, care a cunoscut un ritm constant, inclusiv în cei doi ani de pandemie, și care, potrivit reprezentanților societății, se bazează pe trei piloni: prețuri accesibile, servire prietenoasă și magazine în proximitate.

„Numărul 400 semnifică pentru noi o confirmare a planului de expansiune, la care se adaugă și o noutate la nivel de comunicare vizuală, un stil mai fresh în identitatea magazinelor deschise începând cu acest an. Toate fac parte dintr-un plan ce are în focus Clientul, misiunea noastră fiind aceea de a le asigura accesul facil la toate produsele de care au nevoie, la cele mai mici prețuri, în fiecare zi. Fiecare vizită la PEPCO trebuie să fie o experiență, iar împreună cu echipa noastră extinsă vom lucra neîncetat la acest aspect,”, a declarat Bogdan Grigoriu, Director Operațional PEPCO România, Grecia și Bulgaria.

În momentul de față, brandul internațional are 2.949 magazine în 16 țări din Europa. Pe plan local, cu o medie de 50 de magazine noi pe an, PEPCO se apropie rapid de 500 de magazine.

PEPCO este un lanț european de retail, care operează peste 2900 de magazine în 16 țări (Bulgaria, Republica Cehă, Croația, Estonia, Ungaria, Lituania, Letonia, România, Polonia, Slovacia, Slovenia, Italia, Serbia, Spania, Austria, Germania), urmând să se extindă în continuare pe noi piețe.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  PEPCO deschide încă un magazin în București și ajunge la 400 de unități în România