Lectură de 2 minute

30 Sep 2020 - Știri și Noutăți

PEPCO a ajuns la 300 de magazine pe piața românească

Andra Imbrea

PEPCO România, prezent pe piața locală de 5 ani și jumătate, inaugurează magazinul cu numărul 300 în Pitești - Bascov, județul Argeș. Deschiderea recentă confirmă faptul că PEPCO este retailerul cu cea mai rapidă expansiune, atât la nivel local, cât și ca grup, la nivel european.

Strategia de extindere a PEPCO este una de succes și fără precedent în acest segment de activitate. Din dorința de a fi cât mai aproape de clienți, PEPCO a deschis magazine și în localități cu mai puțin de 20.000 de locuitori, iar în acest moment retailerul are o vasta acoperire națională, cu cel puțin câte un magazin în fiecare județ din țară. 

Conform cifrei de afaceri, PEPCO România este cel mai mare retailer de fashion, dar și lider de piață pe segmentul hainelor pentru copii. Aceste aspecte, corelate cu cercetările de marketing arată că strategia companiei este apreciată de către clienți care aleg să viziteze magazinele PEPCO tocmai datorită proximității și raportului calitate-preț echitabil.

“Secretul care a făcut posibilă ascensiunea fulminantă pe piața locală este strategia consistentă și sprijinul neprețuit primit din partea grupului PEPCO, unde o echipă centrală extrem de competentă a avut grijă să ne ofere tot know how-ul necesar. Acest lucru a fost dublat de eforturile unei echipe locale compusă din oameni extrem de ambițioși, care nu și-au impus limite. Nu putem uita nici de partenerii noștri, fără de care nu am fi reușit să ajungem unde suntem – aceștia au răspuns întotdeauna rapid nevoilor noastre și au livrat la standarde foarte înalte.”, Anca Radu, Director Operațional PEPCO România.

Obiectivul pe termen mediu și lung al grupului PEPCO este să devină numărul 1 în Europa, prin deschiderea magazinelor pe noi piețe, dar și prin consolidarea poziției pe piețele existente. Ambițiile pe plan local nu se lasă mai prejos, întrucât investițiile continuă în același ritm, iar planurile de extindere sunt în continuă dezvoltare.

Citeste si:
Retrospectivă retail & FCMG: care au fost cele mai importante evenimente și lansări care au marcat anul

Câteva dintre obiectivele asumate de PEPCO România pentru viitor sunt: deschiderea magazinului cu numărul 500, dezvoltarea și îmbunătățirea magazinelor existente, dar și diversificarea gamei de produse.

PEPCO este un lanț european de retail, care oferă clienților săi tot ceea ce au nevoie pentru a-și îmbrăca familiile și pentru a-și decora casele, la prețuri mici. PEPCO operează peste 2000 de magazine în 12 țări (Bulgaria, Republica Cehă, Croația, Estonia, Ungaria, Lituania, Letonia, România, Polonia, Slovacia, Slovenia, Italia), urmând să se extindă și pe noi piețe precum Serbia. Brand a fost lansat în 2004 în Polonia și a captat încă de la început atenția clienților, ceea ce a condus la extinderea operațiunilor în Europa Centrală și de Est.

Retail.ro /  Știri și Noutăți /  PEPCO a ajuns la 300 de magazine pe piața românească