Lectură de 3 minute

16 Nov 2022 - Știri și Noutăți

Penny mai deschide două magazine în România

Viorela Pitulice

Abonează-te pe  

Penny, unul dintre cei mai importanți retaileri din România, își continuă planul de extindere prin deschiderea a două noi magazine în localitatea Valea Călugărească, județul Prahova, și în orașul Ovidiu, județul Constanța. Rețeaua ajunge astfel la un număr de 319 magazine la nivel național.

Sursa foto: Penny România

Magazinul Penny din Valea Călugărească, de pe Str. Mihai Viteazu, nr 278, are o suprafață de vânzare de 860.51 mp. Acesta dispune de 76 de locuri de parcare neexclusive, dintre care 4 locuri sunt pentru persoanele cu dizabilități.

Magazinul Penny din orașul Ovidiu, de pe Str. Națională, nr 178A, are o suprafață de vânzare de 914.13 mp. Parcarea magazinului este prevăzută cu 81 de locuri de parcare neexclusive, dintre care 4 locuri sunt destinate persoanelor cu dizabilități.

Portofoliul de produse 3RO

Penny se concentrează pe dezvoltarea portofoliului de produse 3RO. În 2020, Penny și-a asumat obiectivul TripluRO, prin care își propune ca, până la finalul anului 2023, 60% din sortimentul aflat la vânzare în magazine să aibă ingredientul principal provenit din România, adică să fie cultivat, crescut, extras sau fabricat în țară și să fie procesat și ambalat în țara noastră.

În prezent, 100% din produsele de carne proaspată de vită, pui și porc vândute în magazinele Penny sunt 3RO.

În ceea ce privește sesiunea de cumpărături, noul Penny înseamnă o zonă extinsă pentru produse proaspete, o semnalizare mult mai vizibilă a promoțiilor și a principalelor categorii de alimente, precum și o varietate de produse ready to eat, semipreparate, refrigerate sau congelate, potrivite pentru un stil de viață alert.

Penny Punct reprezintă evoluția strategică a Penny Market în România și este structurată în șapte piloni cheie: experiență îmbunătățită în magazine, expansiune, produse românești, oameni, digitalizare, sustenabilitate și comunicare integrată.

Pilonul expansiune se referă la extinderea magazinelor și la dezvoltarea capacităților logistice. Până în 2029, PENNY își propune să atingă cifra de 600 de magazine.

Citeste si:
Penny bate palma cu Tazz pentru livrări rapide la domiciliu
Penny bate palma cu Tazz pentru livrări rapide la domiciliu

În materie de logistică, la finalul anului trecut, Penny a inaugurat cel de-al patrulea depozit de la Filiași, județul Dolj.

Penny a început un amplu program de certificare BREEAM (Building Research Establishment's Environmental Assessment Method) pentru toate magazinele pe care le construiește în prezent. Magazinul Penny Otopeni a fost desemnat cea mai sustenabilă clădire din Centrul și Estul Europei în cadrul BREEAM Awards 2021. Din februarie 2022, centrul logistic PENNY de la Filiași este clădirea industrială cu cel mai mare punctaj la BREEAM (Building Research Establishment Environmental Assesment Methodology) International New Construction 2016.

Magazinele din rețeaua Penny vor fi recertificate o dată la trei ani. Astfel, compania pune bazele unei politici de monitorizare și îmbunătățire a sustenabilității magazinelor. Totodată, planurile de întreținere și de investiții în timp vor fi analizate și din punct de vedere a impactului asupra sustenabilității magazinelor în relație cu comunitățile în care sunt integrate, cu mediul înconjurător, construit și natural.

Penny face parte din grupul german REWE, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. În prezent, întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. Rețeaua PENNY în România este alcătuită din 319 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 5.800 de angajați.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Penny mai deschide două magazine în România