Lectură de 2 minute

29 Oct 2020 - Știri și Noutăți

PENNY deschide două noi magazine și ajunge la o rețea de 267 de locații

Andra Imbrea

PENNY deschide două noi magazine în Râmnicu Sărat, județul Buzău și în Brezoi, județul Vâlcea și ajunge astfel să dețină o rețea de 267 de locații în România. 

Noul magazin PENNY din Râmnicu Sărat este situat pe strada Lalelelor, Nr. 7 și are un spațiu de vânzare de 859 m2. Magazinul dispune de 75 de locuri de parcare, dintre care trei dedicate persoanelor cu dizabilități, și de patru case de marcat. Cei 14 angajați îi așteaptă pe clienți de luni până sâmbătă între 7:30 și 22.00 și duminica între 8:00 și 20:00.

Magazinul PENNY din Brezoi, situat pe calea Eroilor, Nr. 135, are un spațiu de vânzare de 828 m2 și poate fi vizitat de luni până sâmbătă între 7:30 și 22.00 și duminica între 8:00 și 20:00. Acesta dispune de 46 de locuri de parcare, dintre care două pentru persoanele cu dizabilități și de patru case de marcat. Echipa este alcătuită din 14 angajați care îi așteaptă cu drag pe clienți la cumpărături.

Design-ul noilor magazine este nou și primitor, iar sesiunea de cumpărături pentru clienți este îmbunătățită datorită zonei extinse pentru produse proaspete, mărci proprii pe gustul românilor, dar și datorită semnalizării mai vizibile a promoțiilor și a categoriilor principale de alimente. În plus, noul PENNY oferă soluții simple, adaptate stilului de viață alert, precum produsele ready to eat, dar și cele semipreparate, refrigerate sau congelate.

Citeste si:
Target a găsit formula câștigătoare în retail pe timp de pandemie. Strategiile care i-au adus succesul

O altă componentă importantă a formatului PENNY este grija pentru mediu și comunitățile în care compania își desfășoară activitatea zi de zi. Multe dintre magazinele nou deschise dispun de funcționalități care le fac prietenoase cu mediul, precum frigiderele cu uși pentru reducerea consumului de energie sau sistemele de iluminare pe bază de LED  în interior și panourile fotovoltaice sau acoperișurile verzi in exterior.

Rețeaua de retail de tip discount PENNY Market, deținută de grupul german Rewe, a înregistrat în 2019 afaceri de 3,96 miliarde lei, în creștere cu 15% față de anul fiscal precedent. În tot acest interval de timp, peste două milioane clienți au vizitat cele 256 de magazine deschise până la finalul anului 2019 în România. Planurile retailerului pentru România includ investiții de 2 miliarde lei în următorii 6 ani pentru a ajunge la o rețea de 400 de magazine și pentru deschiderea celui de-al patrulea centru logistic. 

PENNY este conceptul grupului german REWE și unul dintre cei mai activi retaileri din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de trei centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda și Bacău. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 267 de magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 4.800 de angajați.

Citeste si:
Noi magazine în AFI Cotroceni: Flanco, Nike, PUPA Milano sau Leonidas, printre chiriașii mall-ului
Retail.ro /  Știri și Noutăți /  PENNY deschide două noi magazine și ajunge la o rețea de 267 de locații