Lectură de 3 minute

18 Apr 2024 - Știri și Noutăți

Penny bate palma cu Tazz pentru livrări rapide la domiciliu

Redacția Retail.ro

Abonează-te pe  

PENNY România și Tazz își unesc forțele pentru a oferi mai multe opțiuni de cumpărături online clienților din România. Prin acest nou parteneriat, PENNY se alătură listei de magazine disponibile în aplicația Tazz și oferă astfel accesul consumatorilor la o gamă largă de produse de calitate, direct la ușa acestora.

Sursa foto: PENNY

Acest parteneriat are ca obiectiv consolidarea prezenței PENNY în segmentul de cumpărături online și îmbunătățirea experienței de cumpărături pentru clienți. Începând cu orașe precum Arad, Brașov, București, Cluj-Napoca, Constanța, Craiova, Deva, Galați, Iași, Oradea, Sibiu și Timișoara clienții au acces la peste 70 de magazine PENNY prin Tazz în prezent.

Până la finalul lunii aprilie, consumatorii vor putea comanda produsele lor favorite din 125 de magazine PENNY din țară din alte noi orașe adăugate pe listă: Alba Iulia, Bacău, Baia Mare, Botoșani, Brăila, Buzău, Focșani, Piatra Neamț, Pitești, Ploiești, Râmnicu Vâlcea, Satu Mare, Sfântu Gheorghe, Suceava, Târgoviște, Târgu Mureș și Vaslui.

Vedem o creștere semnficativă a interesului pentru serviciile de livrare rapidă, un trend pe care 2023 l-a accentuat semnificativ în sectorul nostru de vânzări online. Colaborarea cu Tazz ne permite să ne extindem serviciile și să întâmpinăm nevoile clienților noștri prin oferirea unei experiențe de cumpărături convenabile și rapide.

Dan Crișan, COO PENNY | REWE România

Prin Tazz, clienții pot comanda o gamă variată de produse, de la alimente proaspete și băuturi, până la patiserie și alte categorii, având ocazia să aleagă dintr-un sortiment larg, identic cu cel din magazinele fizice PENNY. Cele mai populare produse includ fructe și legume proaspete, apă plată și carbogazoasă, precum și produse de patiserie. Mai mult, comanda medie este în valoare de 111 lei, iar numărul mediul de produse în coș este de 14 articole.

În aplicația Tazz, valoarea produselor tranzacționate în segmentul de retail alimentar și non-alimentar a crescut cu 40% de la un an la altul. Acest lucru evidențiază nevoia consumatorilor de a avea acces la o gamă diversă de produse livrate rapid, iar prezența în aplicație a celor, în curând, 125 de magazine PENNY disponibile în 29 de orașe din țară ne ajută să răspundem acestei nevoi tot mai prezente.

Alin Șerban, CEO Tazz

Citeste si:
Mici la micul dejun, prânz și cină de 1 mai: cât costă o porție de mici anul acesta
Mici la micul dejun, prânz și cină de 1 mai: cât costă o porție de mici anul acesta

Platforma locală de livrare rapidă Tazz are o ofertă ce cuprinde cele mai bune restaurante din țară, dar și o selecție extinsă de produse pentru cumpărături zilnice din categoriile alimentare și non-alimentare, de la farmacii, florării, articole sportive, cărți, produse de îngrijire personală și înfrumusețare și până la alte magazine diverse. Tazz pune la dispoziția clienților săi beneficii exclusive ca evenimente cu Chefi locali, comanda de grup și plata cu cardurile de masă.

PENNY este conceptul de succes al grupului german REWE și unul dintre retailerii din România, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 377 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 6.500 de angajați.

Retail.ro /  Retail.ro /  Știri și Noutăți /  Penny bate palma cu Tazz pentru livrări rapide la domiciliu