Noul magazin PENNY din Chiajna se află pe strada Apeductului, nr. 99 și are o suprafață de vânzare de 860.51 mp. Magazinul dispune de 80 de locuri de parcare neexclusive, dintre care 4 locuri sunt pentru persoanele cu dizabilități.
Echipa magazinului este formată din 15 colegi, care își vor întâmpina clienții după următorul program de funcționare:
• luni - sâmbătă, între 07:30 - 22:00
• duminică, între 08:00 - 19:00.
Peste 800 de produse 3RO
Din 17 mai, peste 800 de produse 3RO disponibile în magazinele PENNY sunt semnalizate la raft cu simbolul campaniei pentru ca toți clienții care își doresc produse românești să le găsească cât mai ușor.
Astfel, PENNY încurajează consumatorii să cumpere produse 3RO și să contribuie activ la dezvoltarea economică a României. Simbolul 3RO este acordat doar produselor care îndeplinesc 3 condiții esențiale:
- au ingredientul principal provenit din România,
- sunt procesate în România,
- sunt ambalate în România.
În 2020, PENNY a lansat obiectivul 3RO, prin care își propune ca, până la finalul acestui an, 60% din sortimentul aflat la vânzare în magazinele PENNY să aibă ingredientul principal provenit din România, să fie procesat și ambalat în România.
PENNY este conceptul grupului german REWE, cu primul magazin deschis pe piața locală în anul 2005. Întreaga rețea este deservită de patru centre logistice situate în localitățile Ștefăneștii de Jos, Turda, Bacău și Filiași. În prezent, rețeaua PENNY în România este alcătuită din 340 magazine la nivel național și o echipă dedicată formată din peste 6.500 de angajați.
Penny a ajuns la o rețea de 350 de magazine în România. Retailerul vrea să ajungă la peste 600 de unități până în 2029
